دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : 50972
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم خبر داد:

برگزاری دومین مانور خانوادگی زندگی در شرایط اضطراری

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم از برگزاری دومین مانور خانوادگی شهروندی با عنوان زندگی در شرایط اضطراری در بوستان شهروند پردیسان خبر داد
برگزاری دومین مانور خانوادگی زندگی در شرایط اضطراری
برگزاری دومین مانور خانوادگی زندگی در شرایط اضطراری
به گزارش قم نیوز، علی اکبر رحیمی با بیان اینکه دستگاه‌های امدادی استان از جمله آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی در این مانور مشارکت دارند، افزود: در مانور زندگی در شرایط بحرانی شهروندان با کمک‌های اولیه، اصول ایمنی در ساختمان‌های مسکونی، برپایی چادرهای اضطراری، اطفاء حریق و مخاطرات طبیعی استان به صورت عملی آشنا شدند.

مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم همچنین از برنامه ریزی های انجام گرفته برای برگزاری این مانور در سایر مناطق شهر خبرداد و گفت: آموزش موثر‌ترین شیوه مواجهه با حوادث طبیعی قبل از بروز آنهاست که مدیریت بحران، امداد رسانی و کمک به حادثه دیدگان را در هنگام وقوع حوادث تسهیل می کند.

رحیمی افزود: با توجه به گستره جمعیتی و وجود مجتمع های مسکونی متعدد در پردیسان و ضرورت آشنایی خانواده ها با حوادثی نظیر آتش سوزی، سقوط آسانسور و محبوس شدن در آن، دومین مانور خانوادگی شهروندی در بوستان شهروند پردیسان برگزار شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از 43 حادثه و بلایای طبیعی در جهان تاکنون 34 نوع حادثه در کشور ما رخ داده که استان قم 18 نوع از آنها را تجربه کرده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccioqp.2bqxm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما