پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 47552
امروز در فوتبال جوانان کشور صورت می‌گیرد

مبارزه صبای قم با دخانیات / جوانان صبا در فکر جبران مافات

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال جوانان صبای قم در دومین مسابقه خود از مرحله دوم رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور امروز برابر تیم دخانیات گیلان به میدان می‌رود.
مبارزه صبای قم با دخانیات / جوانان صبا در فکر جبران مافات
به گزارش قم نیوز، تیم جوانان صبای قم که به عنوان صدرنشین گروه سوم مرحله مقدماتی مجوز صعود به مرحله دوم را کسب کرده، بعد از شکست در گام نخست، عصر امروز دومین بازی حساس خود را در این مرحله برگزار می‌کند.

این در حالی است که تیم فوتبال جوانان صبای قم در نخستین گام و در حساس‌ترین مقطع زمانی در برابر تیمی بازنده شد که در هر دو بازی رفت و برگشت مرحله گروهی این تیم یعنی شهید وفایی شیراز را شکست داده بود اما در نخستین بازی مرحله دوم با نتیجه عجیب و دور از انتظار سه بر یک به این تیم باخت.

تیم جوانان صبای قم با توجه به باخت روز نخست و سایر نتایج تیم‌های حاضر در گروه نخست بازی‌های مرحله دوم، در شرایطی ویژه قرار دارد و باید عصر امروز در دیداری حساس‌تر از روز نخست برابر تیم دخانیات گیلان به میدان برود تا با کسب پیروزی در این بازی خود را برای نبرد با سه مدعی دیگر این گروه آماده کند.

تیم فوتبال جوانان صبای قم در گروه سوم مرحله مقدماتی با تیم‌هایی نظیر شهید وفایی شیراز، شهرداری اراک، پدیده اصفهان، فجر شهید سپاسی شیراز هم‌گروه بود و سرانجام با کسب 20 امتیاز از این مرحله به عنوان تیم صدرنشین جواز حضور در مرحله دوم را به دست بیاورد.

بازی‌های این مرحله به شکل گروهی و مجتمع بین تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان ایران برگزار می‌شود و در گروه‌ نخست این مرحله تیم جوانان صبای قم با تیم‌های پدیده مشهد، ملوان بندر انزلی، استقلال‌ اهواز، شهید وفایی شیراز و دخانیات گیلان مسابقه می‌دهد.

عصر امروز تیم جوانان صبای قم در حالی به مصاف تیم دخانیات گیلان می‌رود که در دو بازی دیگر گروه نخست، تیم شهید وفایی شیراز برابر تیم استقلال اهواز صف‌آرایی می‌کند و فوتبالیست‌های تیم پدیده خراسان برابر ملوان بندر انزلی به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccipq0.2bqmp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما