پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : 25592

دستگاه‌ها با تعامل همه جانبه وارد صحنه اقتصادی شوند

قم نيوز : قم نیوز: مسئول بسیج سازندگی استان قم گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی نامناسب زمان آن رسیده است که دستگاه‌ها و نهادها با مشارکت یکدیگر و با تعامل همه جانبه وارد صحنه شوند.
دستگاه‌ها با تعامل همه جانبه وارد صحنه اقتصادی شوند
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید حسین فرهادی در دیدار با شهردار قم با اشاره به جنایاتی که رژیم ظالم صهیونیستی در غزه انجام می‌دهد بیان کرد: ما باید نسبت به این جنایات اندوه‌گین باشیم و از تمام توان خود برای مقابله با رژیم صهیونیستی استفاده کنیم.

وی با تشکر از اقدامات مختلف شهرداری قم در راستای با شکوه برگزار کردن راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: شهرداری قم در مناسبت‌‌های مذهبی و انقلابی نقش موثری را ایفا کرده و فضا سازی محیط شهری با نماد‌های انقلابی سبب ترویج ارزش‌ها خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) بر لزوم اقدامات گسترده‌تر در زمینه جهاد اقتصادی و فرهنگی تاکید کرد و گفت: تحریم‌ها و مبارزه اقتصادی آخرین تیر دشمن است، اما باز هم این رژیم در مبارزه با ملت غیور ایران شکست خواهد خورد.

وی با اشاره به حضور پررنگ سازمان بسیج مستضعفین در برنامه‌های جهادی تصریح کرد: با اقدامات انجام شده، امنیت غذایی در این زمینه تامین و تسهیلات مختلفی در اختیار داوطلبان فعالیت در عرصه‌های مختلف اقتصادی قرار داده شده است.

فرهادی توانمندی‌های شهرداری و نهادهای دولتی در یاری رساندن به چرخه اقتصاد را مورد توجه قرار داد و افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی نامناسب زمان آن رسیده است که دستگاه‌ها و نهادهای حکومتی با مشارکت یکدیگر و با تعامل همه جانبه وارد صحنه شوند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به ظرفیت‌های بسیج و سپاه اضافه کرد: بسیج سازندگی برای انجام پروژه‌های عمرانی از آمادگی کاملی برخوردار است.

وی اقتصاد مقاومتی را راهکاری برای مقابله با تحریم‌های دشمنان خواند و ابراز کرد: استفاده از روحیه بسیجی در امر آبادی شهر قم تاثیرات مناسبی را به دنبال خواهد داشت.

فرهادی از فرهنگ سازی جامعه به عنوان پیش‌نیاز اقتصاد مقاومتی یاد کرد و افزود: محصولاتی که مراکز بسیج سازندگی آن‌ها را تولید کرده‌اند، باید در نمایشگاه‌ها برای مردم به نمایش گذاشته شود تا مردم بدانند با انجام یک ابتکار خانگی می‌توان به یک کارگاه تولیدی بزرگ رسید.

وی به برگزاری اردوهای جهادی کوتاه مدت و بلند مدت با استفاده از اقشار مختلف بسیجیان استان قم اشاره کرد و یادآور شد: بسیج روحانیت حضور پررنگی در این اردوهای جهادی دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) متذکر شد: افرادی که در زمینه جهادی در استان قم فعالیت می‌کنند، باید تجربیات خود را در اختیار افراد جدیدی که به این عرصه وارد شده‌اند، قرار دهند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccipqi.2bqpo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما