دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : 52592
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌‌‌‌ دووميداني استان قم خبر داد

اعزام دووميداني‌كاران قم به ليگ اميد و رقابت برترين‌هاي كشور

قم نيوز : قم نيوز: رئيس هیأت‌‌‌‌‌ دووميداني استان قم گفت: به منظور حضور در مسابقات مرحله دوم لیگ امید و مسابقات برترین‌های نونهالان كشور مسابقه دو ۱۰۰ متر در قم برگزار مي‌شود.
اعزام دووميداني‌كاران قم به ليگ اميد و رقابت برترين‌هاي كشور
اعزام دووميداني‌كاران قم به ليگ اميد و رقابت برترين‌هاي كشور
به گزارش قم نيوز، علی رضایی امروز اظهار کرد: به همین منظور روز دوشنبه سی‌ام مرداد ماه در پیست دوومیدانی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم رقابت رشته 100 متر برنامه‌ریزی شده و در پایان به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی اهداء خواهد شد.

وی در ادامه به عملکرد دوومیدانی‌کاران قم در مرحله نخست رقابت‌های لیگ دوومیدانی مردان ایران اشاره و بیان کرد: در رشته 200 متر محمدرضا فریدی نماینده قم که عضو تیم مقاومت است با زمان 22 ثانیه و 28 صدم ثانیه در جایگاه چهارم رده‌بندی این رشته ایستاد.

رئیس هیأت‌‌‌‌‌ دوومیدانی استان قم ابراز کرد: در رشته پرش سه‌گام که میلاد دریساوی عضو تیم ذوب‌آهن اصفهان حضور داشت با پرشی به میزان 15 متر و 78 سانتیمتر  بعد از وحید صدیق عضو تیم نفت تهران در جایگاه دوم ایستاد و نایب‌قهرمان شد.

وی خاطرنشان کرد: در 400 متر با مانع رضا ملک‌پور چهره موفق دوومیدانی قم به عنوان عضو باشگاه نفت تهران حضور داشت و با زمان 52 ثانیه و 76 صدم ثانیه بعد از میلاد رمضانی و مهدی پیرجهان دوومیدانی‌کاران ذوب‌آهن و هم تیمی خود جواد شوریابی از نفت، در جایگاه چهارم قرار گرفت.

رضایی به حضور میلاد دریساوی در رشته پرش طول نیز اشاره کرد و افزود: دریساوی در این ماده رکورد هفت متر و 31 سانتیمتر را بر جای گذاشت اما بعد از سبحان طاهرخانی از تیم آسان ‌پرداخت و محمد قائدزاده از تیم سازمان فضای سبز بوشهر در جایگاه سوم به کار خود پایان داد.

وی از حضور محمدرضا فریدی در پیکارهای ماده 100 متر مرحله نخست مسابقات بیست و یکمین دوره لیگ دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور نیز خبر داد و افزود: رکورد فریدی 11 ثانیه و هشت صدم ثانیه بود و وی هشتم شد، در حالی که محمد چشمه‌زار قهرمان این رشته 10 ثانیه و 47 صدم ثانیه رکورد زد.

رئیس هیأت‌‌‌‌‌ دوومیدانی استان قم خاطرنشان کرد: در رشته پرتاب وزنه این مرحله از لیگ دوومیدانی مردان ایران نیز محمدحسین اسکندری نماینده قم بود که در ترکیب تیم آسان‌پرداخت به میدان رفت و با رکورد 17 متر و 74 سانتیمتر در جایگاه پنجم قرار گرفت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccipqp.2bqio8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما