جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 51502
منبع : خبرگزاری فارس
در پایان رقابت‌هایی با عنوان جام شهدای مدافع حرم:

کاراته‌‌کاهای قم به 11 مدال بین‌المللی پرفکت کاراته دست يافتند

قم نيوز : قم نیوز: کاراته‌کاهای استان قم با درخشش در اوزان مختلف به 11 مدال طلا، نقره و برنز پیکارهای بین‌المللی پرفکت کاراته دست یافتند.
کاراته‌‌کاهای قم به 11 مدال بین‌المللی پرفکت کاراته دست يافتند
به گزارش قم نیوز، در حالی که یک ماه اخیر با کسب افتخارات متعدد توسط کاراته‌کاهای قم از میادین برون‌مرزی همراه بوده، کاراته‌کاهای سبکی قم نیز با حضور در رقابت‌های بین‌المللی این رشته موفقیت‌های قابل توجهی نصیب این رشته ورزشی کردند.

کسب مدال طلای رقابت‌های کاراته قهرمانی بزرگسالان آسیا توسط ستاره سال‌های اخیر این رشته یعنی امیر مهدی‌زاده با درخشش وی در کسب مدال نقره بازی‌های جهانی 2017 همراه با مدال‌های نقره سیدمجید وکیلی از کاتا و طلای حسین خدری از کومیته نوجوانان افتخارات است که در کمتر از یک ماه اخیر نصیب کاراته قم شده است.

اما سبک‌های مختلف کاراته قم نیز در طول سال اعزام‌های مختلف به رقابت‌های داخلی و بین‌المللی این رشته در ایران و خارج از کشور دارند و از جمله سبک‌های موفق پرفکت کاراته است که توانسته از پیکارهای بین‌المللی پرفکت کاراته 11 مدال با ارزش برای ورزش قم به ارمغان بیاورد.

این در حالی است که هنرهای رزمی سبک پرفکت کاراته برای برگزاری دومین دوره مسابقات بین‌المللی این رشته برنامه‌ریزی کرده بود و این پیکارها به میزبانی سالن شهید حیدرنیا در تهران برگزار شد و کاراته‌کاهای قم 6 مدال طلا، چهار نقره و یک برنز این مسابقات را از آن خود کردند.

شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در جامی با عنوان ارزشمند یادواره شهدای مدافع حرم به روی تاتامی رفتند و برای تیم منتخب کاراته قم محمداسدی، بهمن خندان، امین ترابی، سیدیوسف حسینی، میلاد کامرانی‌فر و حمیدرضا محمودی موفق به کسب مدال طلا شدند.

تیم منتخب کاراته قم در مجموع 10 فینالیست در اوزان مختلف این دوره از مسابقات داشت که در 6 فینال به مدال طلا رسید اما با واگذاری نتیجه چهار فینال، توسط سیدمحمدحسن موسوی، سیدمحمدحسین موسوی، محمدهادی پواولامچی و هادی سقازاده صاحب نشان نقره شد و در یک وزن نیز توسط علیرضا احمدیان برنز گرفت.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccipqp.2bqsx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما