جمعه ۲۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 40162
منبع : خبرگزاری تسنیم
نقل انتقالات صبا پیش از شروع لیگ شانزدهم

بازگشت بیک‌زاده به تیم فوتبال صبا‌

قم نيوز : قم نیوز: هاشم بیک زاده با مسئولان تیم فوتبال صبای قم برای حضور در جمع شاگردان عبدالصمدمرفاوی در لیگ شانزدهم به توافق رسید.
بازگشت بیک‌زاده به تیم فوتبال صبا‌
به گزارش قم نیوز، درحالی‌که تیم فوتبال صبای قم این روزها تمرینات آماده‌سازی خود را در استان اردبیل پیگیری می‌کند مسئولان این تیم با نظر کادر فنی درصدد جذب بازیکنان موردنیاز این تیم برای تقویت ساختار تیمی صبا در دیدارهای لیگ شانزدهم هستند.

بر همین اساس و در ادامه فرایند جذب و اضافه کردن بازیکن و مهره‌های موردنظر به ترکیب تیم فوتبال صبای قم هاشم بیک‌زاده مدافع سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن که سابقه بازی در تیم صبا را نیز دارد بار دیگر به صبای قم بازگشت.

هاشم بیک‌زاده که با آمدن علی دایی در فصل پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور به تیم صبای قم آمد، در نیمه‌های راه از صبا جدا شد و به‌صف شاگردان یحیی گل محمدی در ذوب‌آهن اصفهان پیوست.

بیک‌زاده پس از رضا عنایتی و حمیدرضا دیو سالار، به‌عنوان سومین خرید لیگ برتری صبای قم محسوب می‌شود و درحالی‌که حاضر به استان اردبیل عزیمت کرده تا به جمع شاگردان عبدالصمد مرفاوی بپیوندد.

تیم فوتبال صبای قم امروز در دیداری تدارکاتی با تیمی از استان اردبیل به‌عنوان دومین دیدار تدارکاتی خود پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccisq0.2bqxe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما