شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 43042
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در اداره‌کل منابع طبیعی استان قم مطرح کرد

توسعه مشارکت‌های مردمی برای حفظ منابع طبیعی

قم نيوز : قم نیوز: مسؤول نمایندگی ولی فقیه در اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم گفت: توسعه مشارکت‌های مردمی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است چراکه بدون استفاده از ظرفیت نمی‌توانیم در حوزه منابع طبیعی به اهداف مورد نظر برسیم.
توسعه مشارکت‌های مردمی برای حفظ منابع طبیعی
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام مهدی احمدی ظهر امروز در دیدار سید محمدتقی سجادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم با آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با بیان اینکه منابع طبیعی 85 درصد مساحت استان قم را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد:‌ بر اساس اصل 45 قانون اساسی ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری استان‌ها رسالت حفظ منابع طبیعی را بر عهده دارند.

وی حفاظت از منابع طبیعی را اقدامی شرعی دانست و اضافه کرد: منابع طبیعی یکی از با ارزشمندترین سرمایه‌های کشور است و به عنوان یک منبع تجدیدپذیر در عرصه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم با تاکید بر اینکه مسؤولان این اداره‌کل نسبت به انجام رسالت‌های خود اهتمام جدی دارند، تصریح کرد: توسعه مشارکت‌های مردمی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است چراکه بدون استفاده از ظرفیت نمی‌توانیم در حوزه منابع طبیعی به اهداف مورد نظر برسیم.

وی به برخی از فعالیت‌های انجام شده در اداره‌کل منابع طبیعی استان قم در راستای جلوگیری از زمین‌خواری اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از رهنمودهای مراجع تقلید به شیوه مطلوبی به رسالت‌های خود عمل کنیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccixq0.2bq108laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما