چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : 26032

جمع آوری 270 میلیون تومان زکات فطره از سوی کمیته امداد در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم بیان کرد: کمیته امداد قم بالغ بر 2 میلیارد و 700 میلیون ریال زکات فطره جمع آوری کرده است.
جمع آوری 270 میلیون تومان زکات فطره از سوی کمیته امداد در قم
به گزارش قم نیوز، عبدالله جلالی با اشاره به جمع آوری زکات فطره توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) قم عنوان کرد: صندوق‌های جمع آوری زکات فطره امداد در ۱۵۰ پایگاه و مسجد مستقر بوده تا زکات فطره را در روز عید و محل‌های برگزاری نماز عید فطر جمع آوری کنند.

وی تصریح کرد: بخش عمده این کمک‌ها در روز عید جمع آوری شده و بیشترین مبالغ جمع آوری شده مربوط به صندوق‌های اطراف محل برگزاری نماز عید است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم افزود: این مبلغ زکات مختص به زکات فطره و سادات است و بخشی از آن نیز مربوط به کفارات زکات می‌باشد.

جلالی با اشاره رشد مبلغ زکات جمع آوری شده گفت: سال گذشته ۲۰۰ میلیون تومان جمع آوری شد که امسال این مبلغ به ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال افزایش یافت.

وی درخصوص مصارف زکات جمع آوری شده عنوان کرد: در تمامي محلات استان نيازمنداني که زکات فطريه به آنان تعلق مي‌گيرد، شناسايي شده‌اند و اين وجوهات در کوتاهترين زمان ممکن ميان افراد نيازمند توزيع شده و در حال توزیع است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccixqi.2bqe18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما