شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : 22072

جشنواره فرهنگي ورزشي زنان و دختران فاطمي در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری جشنواره فرهنگي ورزشي زنان و دختران فاطمي در قم خبر داد.
جشنواره فرهنگي ورزشي زنان و دختران فاطمي در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، سیده لیلا عنبری تصریح کرد: همه ساله این اداره کل به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه های متنوعی ویژه بانوان قمی به خصوص بانوان ورزشکار و علاقمند به ورزش برگزار می کند.

وی ادامه داد: برنامه هایی که ما در این اداره کل برای این مناسبت ارزنده و گرامیداشت مقام زن و روز مادر در نظر می گیریم در دو بخش فرهنگی و ورزشی است که بخش فرهنگی آن به شکل جشنواره و بخش ورزشی آن در قالب مسابقات به اجرا در می‌آید.

مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با دعوت از عموم بانوان قمی برای حضور در جشنواره فرهنگي ورزشي زنان و دختران فاطمي اضافه کرد: اين مراسم با همکاری هيئت هاي ورزشي و با پیش بینی ویژه برنامه هاي مختلف فرهنگي ورزشي برگزار مي شود.

وی خاطرنشان کرد: همه تلاش خود را در سال جديد براي رشد و توسعه بيش از پيش ورزش بانوان به کار گرفته ايم و در اين مسير به بخش هاي مختلف اعم از همگاني، قهرماني، فرهنگي و آموزشي توجه ويژه داريم و امیدواریم که همچنان در مسیر رو به پیشرفت ورزش بانوان قم گام برداریم.

عنبری ابراز داشت: خوشبختانه در سال هاي اخير جهش خوبي در ورزش بانوان قم ايجاد شده است و فضاهاي جديدي براي ورزش بانوان احداث شده که به موقع مورد بهره برداري قرار گرفته، ضمن اینکه بانوان قمی نیز در رشته هاي مختلف ورزشي حضور چشمگيري دارند.

وی یاد آور شد: جشنواره فرهنگي ورزشي زنان و دختران فاطمي امروز شنبه سی ام فروردین ماه در سالن شهید محمود رضائیان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می شود و سعی خواهیم کرد که در سایر مناسبت های مهم سال جاری نیز نظیر چنین جشنواره هایی را با هدف جذب بانوان به ورزش برگزار کنیم.

عنبری در ادامه به موفقيت تيم‌هاي ورزشي بانوان قم در مسابقات رشته هاي مختلف در جريان رقابت هاي ليگ و قهرماني کشور اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر ۴۵ هيئت ورزش در قم فعاليت مي کند که ۳۵ هيئت آن در بخش بانوان نيز فعاليت گسترده اي دارند.

وی عنوان داشت: چند سالي است که تيم هاي رشته هاي مختلف ورزشي بانوان قم در مسابقات ليگ و قهرماني کشور شرکت مي کنند و موفقيت هاي ارزنده اي نظير قهرماني بانوان قمي در شنا معلولان، درخشش در مسابقان بانوان نابينا و ناشنوا و همچنين کسب موفقيت در رقابت هاي رشته هاي رزمي، فوتسال، بدمينتون و کبدي نصيب ورزش قم شده است.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم ياد آور شد: در حالي که نزديک به ۶۰ تيم قمي در رقابت هاي ليگ هاي ورزش کشور حضور دارند، بانوان نيز سهم عمده اي در موفقيت هاي ورزش قم به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccixqi.2bqim8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما