پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 30497
به کارگردانی هنرمند قمی

نمایش «خداحافظ» روی صحنه رفت

قم نيوز : قم نیوز: نمایش «خداحافظ» به نویسندگی محمد یعقوبی و کارگردانی محمدعلی پور آرین به مدت یک هفته در پلاتو ماه فرهنگسرای جوان به اجرا می‌رسد.
نمایش «خداحافظ» روی صحنه رفت
به گزارش قم نیوز، محمدعلی‌ پورآرین امروز از اجرای نمایش «خداحافظ» به نویسندگی محمد یعقوبی خبر داد و بیان کرد: اجرای این نمایش از روز چهارشنبه ۶ خرداد ماه آغاز و تا ۱۳ خرداد ماه سال جاری ادامه دارد.

وی زمان اجرای این نمایش را ساعت ۱۹ ذکر کرد و گفت: علاقمندان به هنر تئاتر می‌توانند در مدت زمان ذکر شده در فرهنگسرای جوان، پلاتو ماه حضور یابند و به تماشای نمایش «خداحافظ» بنشینند.

کارگردان نمایش «خداحافظ» با اشاره به نقش آفرینانی که در این نمایش حضور دارند بیان کرد: محمد فتوحی، مهدی ملایی، ابوالفضل فراهانی، زینب طاهری، سمیه زینلی و آزاده سلمانی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

وی تصریح کرد: نمایش «خداحافظ» سه اپیزود برگزیده از نمایشنامه «رقص کاغذ پاره‌ها» است که پیش از این توسط محمد یعقوبی کار شده است.

پور آرین ادامه داد: تاکنون چند بار در استان‌های گوناگون «نمایش کاغذ پاره‌ها» اجرا شده است اما این گروه سبک و روشی جدیدی را پیش گرفته که به طور قطع برای تماشاگر عام و خاص جذاب است.

این مسئول افزود: تمرین‌ها و پیش تولید این نمایش اجتماعی از ابتدای دی ماه سال ۹۳ آغاز شده و در طول این مدت از سوی هیچ نهاد فرهنگی مرتبط با موضوع تئاتر و محتوای فرهنگی این نمایش مورد حمایت مادی و معنوی قرار نگرفته است.

کارگردان نمایش «خداحافظ» با تقدیر از مجموعه فرهنگسرای جوان بیان کرد: به عنوان حامی، تامین کننده فضای تمرین و اجرای تئاتر وجود دارد و می‌توان گفت چشم امید گروه اجرایی و دست اندرکاران به تماشاگرانی است که مانند همیشه این گروه را مورد لطف خود قرار داده و می‌دهند.

وی با تبیین عوامل این نمایش گفت: مشاور هنری این نمایش را احمد شریفی فرد، طراح صحنه و لباس محمد علی پور آرین، مدیر تولید مهدی ملایی، منشی صحنه و عکاس رئوفه شریفی، طراح و اجرای نور و دکور احمد شریفی فرد، موسیقی سید محمود نامور و گرافیست سید مهدی موسوی بوده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccm0q1.2bqxo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما