سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب : 52367
منبع : خبرگزاری فارس
با كسب 51 مدال

قم قهرمان كاراته ايران شد

قم نيوز : قم نیوز: تيم اعزامي كاراته استان قم با درخشش در چهار رده سني موفق به كسب رتبه نخست و عنوان قهرماني پيكارهاي سبك شوتوكان كاراته دو ايران شد.
قم قهرمان كاراته ايران شد
قم قهرمان كاراته ايران شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که ریاست سبک شوتوکان کاراته دو ایران را یک قمی بر عهده دارد، مسابقات کاراته قهرمانی کشور در سبک شوتوکان دو به مدت دو روز و با حضور تعداد 550 کاراته‌کا در سه بخش کاتای انفرادی، کاتای تیمی و کومیته انفرادی تمام رده‌های سنی برگزار شد.

کاراته‌کاهای اعزامی از استان قم برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز این دوره از رقابت‌ها در اوزان و رده‌های سنی مختلف با رقبای خود از 15 استان دیگر به رقابت پرداختند و با همت و تلاش ارزنده خود بالاتر از دیگر رقبا به مقام قهرمانی ایران دست یافتند.

در شرایطی که رقابت‌های سبک شوتوکان دو کاراته کشور به میزبانی هیأت‌‌‌‌ همدان در شهرستان فامنین به انجام رسید، رئیس سبک شوتوکان کاراته دو ایران هم اکنون استاد غلامرضا دباغیان مربی ارزنده کاراته استان قم و سرمربی با سابقه تیم ملی ایران است.

در پایان این مسابقات که در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان به انجام رسید، در رده سنی نونهالان 9 کاراته شامل حسین مرادی، محمدمهدی مرتضی‌زاده، میلاد دل‌دار، علی معلی، مهدی رنجبر، سجاد جوکار، سیدمیلاد مرتضایی، محمدجواد برخوردار و محمدمهدی سراج موفق به کسب مدال شدند.

همچنین در رده سنی نوجوانان این پیکارها نیز سه کاراته‌کای تیم قم یعنی ابوالفضل نصیری، امیرحسین مرتضی‌زاده و محمدمهدی حاج میرزایی روی سکوهای برتر رفتند و در رده سنی جوانان حسن دولی‌خانی، علی‌اکبر بختیاری، حمیدرضا بهادری و علیرضا برخوردار مدال گرفتند.

در شرایطی که با پایان رقابت‌های رده سنی بزرگسالان مهدی حسین‌جانی، حسین ابراهیم‌زاده و حمیدرضا نجاتی مدال‌آوران تیم سبک شوتوکان دو قم بودند، در رده‌بندی تیمی این مسابقات تیم کاراته قم با کسب تعداد 19 مدال طلا، 14 نشان نقره و 18 برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌ همدان با 14 طلا، 14 نقره و 42 برنز دوم شد و اصفهان با هشت طلا، هفت نقره و 11 برنز رتبه سوم را کسب کرد.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdccm1qp.2bqie8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما