سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب : 36897
امروز صورت گرفت

افتتاح 2 پروژه کنترل هوشمند آب با حضور وزیر نیرو در قم

قم نيوز : قم نیوز: نخستین مرکز پایش و راهبری هوشمند تأسیسات آب و فاضلاب و پیشرفته‌ترین مجموعه آزمایشگاهی کشور در بخش آب و فاضلاب با حضور حمید چیت‌چیان وزیر نیرو در قم افتتاح شد.
افتتاح 2 پروژه کنترل هوشمند آب با حضور وزیر نیرو در قم
به گزارش قم نیوز، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در حاشیه افتتاح نخستین مرکز پایش و راهبری هوشمند و آنلاین شبکه و تأسیسات آب و فاضلاب کشور در قم که با حضور وزیر نیرو، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب و جمعی از مسئولان برگزار شد، گفت: این مرکز در تراز کشورهای توسعه‌یافته و مطابق با استانداردهای بین‌المللی طراحی و راه‌اندازی شده است.

توکلی‌بینا افزود: در این مرکز با استفاده از ادوات اندازه‌گیری و سامانه‌های بی‌سیم و سیستم‌های هوشمند تمام شبکه‌ها و تأسیسات آب، چاه‌ها، ایستگاه‌های پمپاژ و تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب در تمام شهرهای استان به صورت مرکزی و آنلاین مدیریت کیفی و کمی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این مرکز تمام شهرهای استان به صورت هوشمند از دور قابل سنجش و کنترل هستند که از افتخارات فنی و مهندسی آبفای قم به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم همچنین با اشاره به بهره‌برداری از مرکز کنترل کیفیت و بهداشت آب و فاضلاب استان تصریح کرد: این مرکز نیز از پیشرفته‌ترین مجموعه‌های آزمایشگاهی کشور در بخش آب و فاضلاب بوده که با استانداردهای بین‌المللی احداث شده است.

وی با بیان اینکه مرکز کنترل کیفیت و بهداشت آب و فاضلاب قم مجهز به دستگاه‌های پیشرفته است، اضافه کرد: این مرکز اثرات خوبی در بحث پدافند غیرعامل و کنترل بهداشتی و ضریب بهداشتی شبکه‌های آب و فاضلاب دارد.

توکلی‌بینا خاطرنشان کرد: امروز همزمان سه پروژه نرم‌افزاری سرویس پرتال تراکنشی شرکت آب و فاضلاب و سرویس پیامکی مرتبط با امور مشترکین و قبوض آب‌بها در راستای خدمت به مردم و تسهیل کار مشترکین به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdccm4q1.2bqeo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما