جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 39867
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تقدير مديركل كميته امداد استان از حمايت هاي شهردار قم از خانواده ايتام

قم نيوز : قم نیوز: مديركل كميته امداد امام خميني(ره) استان قم گفت: شهردار قم و شوراي شهر همكاري خوبي با مجموعه كميته امداد براي حمايت از خانواده محرومان و ايتام دارند كه اين اقدام جاي تقدير و تشكر دارد.
تقدير مديركل كميته امداد استان از حمايت هاي شهردار قم از خانواده ايتام
به گزارش قم نیوز، عبدالله جلالي در حاشيه برگزاري مراسم ضيافت افطاري ايتام در شهرداري قم، با تاكيد بر ضرورت حمايت از خانواده هاي محروم، اظهار كرد: جمعي از ايتام و فقرا مهمان شهردار و شوراي شهر هستند كه تدبير چنين محفلي جاي تقدير دارد.

وي اضافه كرد: خدا را شاكريم كه مسؤولين ما نگاه و توجه ويژه اي به فقرا و ايتام دارند و خود را خادم و حامي محرومان مي دانند.

مديركل كميته امداد امام خميني(ره) استان با بيان اينكه شهردار و شوراي شهر همكاري خوبي با مجموعه كميته امداد دارند، اظهار كرد: برگزاري اين محافل يكي از مصاديق همكاري با كميته امداد براي حمايت از خانواده هاي محرومان است.

وي تخفيف عوارض ساختماني مسكن و عوارض كسب خانواده هاي زير حمايت كه بعضا ۸۰ درصد تخفيف عوارض بهره مند هستند را از ديگر برنامه هاي حمايتي شهرداري قم ذكر كرد و افزود: همچنين تشكر ويژه داريم از شهرداري و شوراي شهر كه بستري فراهم كردند كه در شرق شهر قم مجتمع فرهنگي احداث كنيم و زميني را براي اين كار اختصاص دادند.

جلالي با تاكيد بر اينكه در نظام اسلامي همه مسؤولان دغدغه محرومان و ايتام را دارند، تصريح كرد: قرار گرفتن در كنار محرومان و فقرا از ارزش هاي ديني ما است كه بايد تحسين شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccm4q1.2bqoe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما