دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 26807

تیم کاراته قم در جایگاه سوم مسابقات قهرمانی کشور ایستاد

قم نيوز : قم نیوز: تیم کاراته استان قم در در مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شیتوریو با کسب ۷ مدال طلا به مقام سوم کشور رسید.
تیم کاراته قم در جایگاه سوم مسابقات قهرمانی کشور ایستاد
به گزارش قم نیوز، مسابقات قهرمانی کاراته سبک شیتوریوی کشور در شهریار به کار خود پایان داد و تیم اعزامی قم در بخش تیمی و در میان ۱۹ استان کشور در جایگاه سوم قرار گرفت.

در این مسابقات که تیم ملی کاراته عراق به عنوان میهمان در آن شرکت کرد، تیم‌های شرکت کننده در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید به مصاف هم رفتند که تیم کاراته قم با کسب ۷ مدال طلا و مدال‌های خوشرنگ نقره و برنز پر تعداد، روی سکو قرار قرار گرفت.

طلایی‌های تیم کاراته شیتوریوی قم در این رقابت‌ها در رده سنی نوجوانان سینا عبدالحسینی در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم، محمد مهدی کبیری در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، در رده سنی نونهالان سید هانی حسینی در وزن منهای ۲۸ کیلوگرم، در کاتای انفرادی نوجوانان عرفان عسگری و در رده سنی امید و در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم سید مهدی حسینی، دروزن منهای ۶۷ کیلو محمد خرمند و در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم مرتضی بهجتی بودند.

سروش اربابی و محمد حسین حیدری در رده نونهالان به همراه مهدی بیات در وزن منهای ۵۵ جوانان مدال نقره گرفتند ضمن اینکه علیرضا قهرمان در منهای ۳۰ کیلوگرم، محمد مهدی طریقتی در منهای ۴۵ کیلوگرم، سید علی محسنی در منهای ۳۵ کیلو، محمدحسین محمدی‌زاده در منهای ۵۰ کیوگرم و حسین محمدی صابر در به اضفه ۶۰ کیلوگرم نوجوانان مدال نقره را بر گردن آویختند.

تیم کاراته سبک شیتوریوی استان قم در این مسابقات ۷ مدال برنز را نیز به دست آورد که سهم نونهالان و جوانان کاراته کا یک مدال توسط سید هادی حسینی و محمدجواد ارزنده بود و محمدرضا رمضانی، مهدی بشیری، امیرعلی کریمی، سامان حبیبی (یک مدال در کومیته و یک مدال در کاتای انفرادی)، دیگر مدال آوران برنز این مسابقات از تیم قم بودند.

تیم اعزامی قم در این رقابت‌ها با هدایت ابوالقاسم پایدار و سرپرست محمد جواد بهجتی با کسب ۷ مدال طلا، ۹ مدال نقره، ۷ مدال برنز در تمامی رده‌های سنی پس از تیم‌های کاراته استان تهران و مازندران در جایگاه سوم تیمی قرار گرفت در حالی که در این رقابت‌ها ۳۳۰ نفر کاراته کا حضور داشتند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccm4qi.2bqex8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما