قم نيوز : قم نیوز: پژمانفر بیان نمود: در موضوع فساد مالی و اقتصادی برخی از مدیران و مسئولین، دشمنان به دنبال این هستند که همراهی مردم با نظام که بزرگترین پشتوانه رهبری و مسئولین کشور است را تضعیف کنند. البته افرادی که با عنوان مسئولیت در کشور تخلف می کنند هم بدانند که به اعتبار نظام و کشور لطمه وارد می کنند.
دریافت «حقوق های نجومی» گناهی بزرگ و نابخشودنی است/ مسئولی که تخلف می کند به اعتبار نظام لطمه وارد می کند/ ورود سپاه به پرونده فساد اقتصادی جه
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  در خصوص ورود سپاه پاسداران در پرونده فساد اقتصادی و مالی مسئولین و مدیران اظهار داشت: در مورادی که خطری انقلاب و کشور را تهدید کند، سپاه پاسداران به عنوان یکی از دستگاه هایی که در کشور مسئولیت مستقیم دارد باید ورود کرده و از منافع ملی دفاع کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس ادامه داد: امروز دوستاران نظام، سپاه را به خوبی می شناسند و معتقد هستند که سپاه ظرفیت بسیار بالایی در حفظ و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی را داراست. البته دشمنان نیز سپاه را می شناسند و چنانچه امروز بخواهند در مقابل نظام بایستند، سپاه مانند ارگان های دیگر نظام عمل کرده و در مقابل دشمنان می ایستاد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: سپاه پاسداران با توجه با ماموریتش همواره جهادگونه و انقلابی در مسائل مختلف مانند پرونده فساد اقتصادی ورود می کند و جمله معروفی که امام داشتند شاید بهترین توصیف ماهیت سپاه باشد. امام فرمودند که (اگر سپاه نبود، کشور نبود).

وی افزود: همه دستگاه‌ها موظف هستند که به وظایف قانونی خودشان عمل کنند و مطمئن باشند که چنانچه ملاحظاتی در وظایف خودشان داشته باشند، در حقیقت به کشور آسیب و ضرر می زنند که البته این گونه ملاحظات خلاف شرع و قانون خواهد بود.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به موضوع فیش‎های حقوقی نجومی برخی مدیران تاکید کرد: در شرایط کنونی دشمنان دام های گسترده ای برای کشور در این موضوع به خرج می دهند تا شکاف و فاصله بین مردم و مسئولین ایجاد کنند.

پژمانفر ادامه داد: در موضوع فساد مالی و اقتصادی برخی از مدیران و مسئولین، دشمنان به دنبال این هستند که همراهی مردم با نظام که بزرگترین پشتوانه رهبری و مسئولین کشور است را تضعیف کنند. البته افرادی که با عنوان مسئولیت در کشور تخلف می کنند هم بدانند که به اعتبار نظام و کشور لطمه وارد می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پژمان‌فر در خاتمه تأکید کرد :باید در برابر حقوق مردم دفاع کرد و هر شخصی که به حقوق مردم تعدی کرده باشد، بایستی با آن برخورد شود. نمایندگان مجلس نیز همچون سایر آحاد ملت چشم انتظارند تا قوّه قضائیه پیگیری انقلابی پیرامون این موضوع را انجام دهد و امیدواریم که مسئولان اجرایی کشور از چنین جریان آگاه نبوده و غفلت ورزیده باشند؛ در غیر اینصورت، موضوع حقوق‎های نجومی گناهی بزرگ و نابخشودنی است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccmeq0.2bqxe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما