شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : 21677

ماکو جوان آذربایجان غربی حریف ماهان تندیس قم شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال ماکو جوان آذربایجان غربی در لیگ بر‌تر فوتسال امیدهای کشور حریف ماهان تندیس قم شد.
ماکو جوان آذربایجان غربی حریف ماهان تندیس قم شد
به گزارش قم نیوز، روز چهارم از مسابقات فوتسال لیگ بر‌تر رده سنی امید کشور امروز برگزار می‌شود و تیم امید ماهان تندیس قم پس از کسب ۳ پیروزی ارزشمند در ۳ بازی نخست، به مصاف تیم فوتسال ماکو جوان آذربایجان غربی می‌رود.

ماهان تندیس که عصر دیروز نیز در سومین مسابقه با ۳ گل مشهدالرضا را شکست داد و به صدر جدول رسید، در صورت کسب پیروزی بر ماکوجوان ۱۲ امتیازی شده و در آستانه قهرمانی نیم فصل قرار می‌گیرد.

شاگردان علی شریفی در تیم ماهان تندیس قم در نخستین روز این مسابقات که به صورت دوره‌ای و تک مسابقه در اهواز برگزار می‌شود موفق شدند تیم پر تلاش زاگرس خوزستان را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهند.

دومین مسابقه تیم امید ماهان تندیس قم برابر تیم میلاد تنکابن انجام شد که ماهان تندیس در آن مسابقه با نتیجه ۴ بر یک نماینده مازندران را شکست داد.

تیم امید ماهان تندیس در مسابقات لیگ بر‌تر امید در گروه دوم با تیم‌های مشهد الرضای مشهد، میلاد تنکابن، راه ساری، فرش آرای مشهد، زاگرس خوزستان و ماکو جوان هم‌گروه است و برای راه یابی به دور دوم تلاش می‌کند

در گروه نخست نیز تیم‌های شهرداری رشت، ملی حفاری اهواز، هایپر کیپر قزوین، کوهدشت لرستان، مشکین شهر، مقاومت تبریز و نیک اندیش اصفهان حضور دارند در حالی که بازی‌های این گروه از ۲۰ تا ۲۷ فروردین ماه در مشکین شهر برگزار می‌شود.

مسابقات دور برگشت لیگ بر‌تر امیدهای کشور اواخر خرداد ماه یا اوایل تیرماه در شهرهای رشت و مشهد برگزار می‌شود تا تکلیف تیم‌های راه یافته به نیمه نهایی روشن شود.

تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم در دوره‌های قبل با نام ارم کیش و صبای قم در رقابت‌های کشوری حضور پیدا می‌کرد و سابقه یک دوره قهرمانی و دو نایب قهرمانی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccmeqi.2bqsm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما