شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : 32297
منبع : روابط عمومی سپاه استان قم
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قم:

همایش روز قشر بسیج کارمندان ۸ شهریور ماه در قم برگزار می شود

قم نيوز : قم نگار: مسئول بسیج کارمندان قم با اشاره به هفته دولت و روز کارمند گفت: همایش بسیج کارمندان ۸ شهریور برگزار می شود.
همایش روز قشر بسیج کارمندان ۸ شهریور ماه در قم برگزار می شود
به گزارش قم نگار، مهدی ابوالحسنی قم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هر ساله به مناسبت پاسداشت ۲۱ هزار شهید کارمند کشور و ۹۲ شهید کارمند استان و گرامیداشت یاد و خاطره ولت در هفته دولت برگزار می شود.

وی افزود: هر ساله این همایش همزمان با چهارم شهریور و روز کارمند برگزار می شدکه امسال استثنا این مراسم در هشتم شهریور همزمان با روز شهادت شهیدان رجایی و باهنر با حضور مسئولین کشوری و استانی در قم برگزار می شود.

مسئول بسیج کارمندان سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) استان قم ارائه گزارشی از عملکرد سال ۹۳ و اعلام برنامه های ابلاغی سازمان بسیج کشور را از برنامه های این همایش دانست و تصریح کرد: در این راستا جلسات مختلفی با مسئول ادارات و فرمانده هان پایگاه های این سازمان و اقدامات در این همایش تشریح شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت طبق هماهنگی با استانداری قرار است در این روز برنامه دیگری برگزار نشود و مانند گذشته با دعوت از مدیران و استاندار ان شاالله شاهد حضورآنها خواهیم بود.

بوالحسنی هدف از بسیج کارمندان و نقش این سازمان در ادارات را رسیدن به سه وظیفه اصلی ذکر کرد و بیان داشت: کادر سازی در تراز انقلاب کارآمد سازی و ایجاد سلامت از مهم ترین برنامه های این سازمان به حساب می آید.

وی با بیان اینکه در طول سال همایش هایی به منظور بصیرت افزایی کارمندان توسط این سازمان برگزار می شود خاطر نشان ساخت: هدف از برگزاری این گونه همایش ها تقویت روحیه ایثار و جهاد در امر خدمت صادقانه و بی منت به مردم و انتقال جهاد ۸ ساله دفاع مقدس به نسل جدید می باشد.

مسئول بسیج کارمندان سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) استان قم در ادامه گفت: اگر بتوانیم نسل امروز را با روحیات از خودگذشتگی و مدیریت جهاد گذشتگان پیوند دهیم می توانیم به آنها انگیزه و راندمان کار در ادارات را بالا ببریم.

وی برگزاری اردو را از دیگز برنامه های سازمان ذکر کرد و افزود: به منظور ایجاد تفریح وتنوع و اینکه بتوانیم اثر گذاری مثبتی در نیروها داشته باشیم اقدام به برگزاری اردو های تفریحی خواهران وبرادران در فصول مختلف در مشهد، رامسر و راهیان نور غرب و جنوب کشور کرده ایم.

بوالحسنی به افزایش چهار برابری سهمیه این سازمان در اعزام به مناطق جنگی غرب وجنوب کشور اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه اشتیاق و مطالبات مجموعه ادارات این سازمان ۴۰۰ درصد افزایش داشته که در مقابل آن بر کیفیت خدمات نیز افزوده گردیده است.

وی در انتها بیان داشت:در سال ۹۴ برنامه های سال ۹۳ که برنامه های ویژه ای در بحث اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب ،صرفه جویی انرژی و حجاب و عفاف است دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccmiq1.2bqio8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما