پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : 29237
مدیرکل خانواده و زنان استانداری قم:

مناطق محروم قم نیازمند توجه ویژه مسئولان کشوری است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل خانواده و زنان استانداری قم گفت: امیدواریم برگزاری جلسات با حضور مسئولان کشوری از محرومیت‌های مناطق نیروگاه، آذر و چهارمردان کم کند زیرا در این مناطق هنوز رنج محرومیت‌ها مشهود است.
مناطق محروم قم نیازمند توجه ویژه مسئولان کشوری است
به گزارش قم نیوز، معصومه ظهیری ظهر امروز در نشست خبری معاون رئیس جمهور در امور خانواده با مشاوران امور بانوان و نخبگان ادارات قم که در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد با اشاره به شرکت کنندگان در جلسه امروز اظهار داشت: مهم‌ترین تصمیمات ما در این شورا و با حضور بانوان نخبه استان برگزار می‌شود.

مدیرکل خانواده و زنان استانداری قم افزود: سالانه بین ۹ تا ۱۰ جلسه شورای امور بانوان را برگزار و همچنین در کنار آن جلسات ویژه‌ای در مناسبت‌های مهم سال برگزار می‌کنیم تا تعامل کاری را با مدیران استانی بیشتر کنیم و از بارمشکلات موجود کم کنیم.

مشاور استاندار قم تصریح کرد: در حال حاضر هم‌گرایی خوبی در ارتباط با بانوان در استان قم برگزار شده است و اداراتی که در زمینه فرهنگی مشارکت کمتری داشتند نیز با برگزاری این جلسات فعالیت‌های فرهنگی خود را بالا برده‌اند و به شکوفایی مطلوبی رسیده‌اند.

ظهیری عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ مهندس زن با شناسه ثبت شده مهندسی در استان قم فعال هستند و همچنین زنان در عرصه کشاورزی فعالیت‌های چشمگیری دارند که در جهاد کشاورزی می‌توانیم فعالیت‌های چشمگیر آن‌ها را شاهد باشیم.

مدیرکل خانواده و زنان استانداری قم بیان کرد: در فرمانداری و کانون‌های کوثر بخش‌ها و جهاد کشاورزی نیز برنامه‌های خوبی در زمینه فعالیت‌های زنان انجام داده‌ایم تا سطح فعالیت‌های زنان و اشتغال آنها ارتقا یابد.

مشاور استاندار قم گفت: همه نمایشگاه‌های استانی با مشارکت دستگاه‌ها انجام می‌شود و دو بوستان اختصاصی ویژه زنان در قم فعال است، البته بوستان نرگس از بوستان‌های بسیار فعال استان است و برنامه‌های فرهنگی را در این بوستان برای خانم‌ها اجرا می‌کنیم.

وی تاکید کرد: در جشنواره غذایی که در بوستان نرگس برگزار شد حتی از ملیت‌های جامعه المصطفی (ص) نیز برگزار شد و در کنار آن نیز نمایشگاه‌هایی در زمینه اشتغال زنان برگزار کردیم که با استقبال گسترده نیز مواجه شد.

ظهیری بیان کرد: امیدواریم با برگزاری جلساتی با حضور خانم مولاوردی از محرومیت‌های مناطق نیروگاه و آذر کاسته شود زیرا هنوز مناطقی مانند چهار مردان نیز از محرومیت‌های رنج می‌برند که امیدواریم این مشکلات با نگاه بلند دولت تدبیر و امید رفع شود.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdccmiqi.2bqo18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما