دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 21217

مردی تنها مرد بوکس قم در اردوی تیم ملی

قم نيوز : قم نیوز: محمد مردی به عنوان تنها مرد بوکس استان قم از نیمه فروردین ماه در اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان حضور می‌یابد.
مردی تنها مرد بوکس قم در اردوی تیم ملی
به گزارش قم نیوز، از سوی کادر فنی تیم ملی بوکس رده سنی بزرگسالان کشورمان بوکسورهای مورد نظر از استان‌های مختلف به منظور حضور در اردوی آماده سازی و برنامه‌های تمرینی تیم ملی به تهران دعوت شدند تا از نیمه فروردین در این اردو حضور یابند.

قرار است تمرینات تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان به منظور کسب آمادگی حضور در میادین برون مرزی سال ۱۳۹۳ از روز پانزدهم فروردین ماه آغاز شود و بر همین اساس یکی از بوکسورهای دعوت شده به اردوی تیم ملی از استان قم خواهد بود.

در هماهنگی فدراسیون بوکس و کادر فنی تیم ملی کشورمان، ۳۳ بوکسور به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده‌اند و از پنجشنبه هفته جاری اردوی آماده سازی خود را به میزبانی شهر تهران در مجموعه ورزشی انقلاب این شهر آغاز خواهند کرد.

ملی پوشان دعوت شده به این اردو تمرینات خود را در اوزان ۴۹، ۵۲، ۵۶، ۶۰، ۶۴، ۶۹، ۷۵، ۸۱، ۹۱ و به اضافه ۹۱ کیلوگرم برگزار می‌کنند در حالی که از استان قم محمد مردی در وزن ۵۲ کیلوگرم به این مرحله از اردوی تیم ملی دعوت شده است.

مردی یکی از چهره‌های شاخص بوکس استان قم به شمار می‌رود و این بوکسور که هم اکنون در زمره بوکسورهای رده سنی بزرگسالان به شمار می‌رود همواره در اردوی تیم‌های ملی حضور داشته و یکی از بخت‌های اعزام به بازی‌های آسیایی سال ۲۰۱۴ در اینچئون کره جنوبی و مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی بوکس جهان محسوب می‌شود.

برای حضور در این اردو در وزن ۴۹ کیلوگرم هومن طغانی و میثم صادقی، در وزن ۵۲ کیلوگرم ایمان طیبی، سجاد محمدپور، محمد مردی و داود خدری و در وزن ۵۶ کیلوگرم احسان سپهوندی، رضا کرزبر و ارسلان عبداللهی به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

همچنین در وزن ۶۰ کیلوگرم فروتن گل آرا، راغب آل بوشکه و آرمین امجدیان، در وزن ۶۴ کیلوگرم دانا اسماعیل پور، ابراهیم ناظری و پرویز کرم زهی، در وزن ۶۹ کیلوگرم امین قاسمی پور و سعید حسینی بخت خود را برای عضویت در تیم ملی می‌آزمایند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم مبین کهرازه، فرزاد رائی، رشید عراقی و سیاوش امیدی، در وزن ۸۱ کیلوگرم مجید حاج عباسی، محمد ستارپور، احسان روزبهانی و سالار طهماسبی، در وزن ۹۱ کیلوگرم رضا مرادخانی، علی مظاهری، سجاد پور اشرفی، ایمان رمضانپور و سینا قلعه بندی و در وزن به اضافه ۹۱ کیلوگرم محمد شهیدی، وحید ابراهیمی و جاسم دلاوری در این اردو حضور می‌یابند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccmiqi.2bqss8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما