چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب : 36707

شرکت کننده چینی قهرمان مسابقات تنیس روی میز جام فجر در قم شد

قم نيوز : قم نیوز: در پایان مسابقات بین المللی تنیس روی میز جام فجر، یکی از شرکت کنندگان این مسابقات از کشور چین به مقام قهرمانی دست یافت.
شرکت کننده چینی قهرمان مسابقات تنیس روی میز جام فجر در قم شد
به گزارش قم نیوز، دیدار نهایی این رقابت ها روز چهارشنبه در خانه تنیس روی میز استان قم برگزار شد و طی آن «فان» از چین با نتیجه چهار بر یک «کو» از کره شمالی را شکست داد و حائز رتبه نخست شد.
در دیدار رده بندی نیز «جین» از چین چهار بر صفر محمد علی روئین تن از ایران را شکست داد و به مقام سومی دست یافت.
مسابقات بین المللی جایزه بزرگ جام فجر در بخش مردان از روز دوشنبه هفته جاری به مدت سه روز به میزبانی هیات تنیس روی میز استان قم آغاز که در مرحله مقدماتی، مسابقات آزاد با حضور ۲۵ بازیکن از استان های یزد، خوزستان، توابع تهران، البرز، مرکزی، قم، مازندران و کرمان در هشت گروه برگزار شد و در پایان چهار بازیکن برتر به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا کردند.
مرحله نهایی این مسابقات از صبح روز گذشته و با حضور چهار بازیکن راه یافته از رقابت های آزاد، واحد مالمیری، میعاد لطفی، محمدعلی روئین تن، محمد بوجاریان و امین میرالماسی از بازیکنان دسته یک بزرگسالان کشور، دو بازیکن چینی باشگاه شهرداری تبریز و دو بازیکن از کره شمالی و سه بازیکن از قم به عنوان میزبان برگزار شد.
در پایان این رقابت ها به نفر اول ۴۰۰ دلار ، نفر دوم ۳۰۰ دلار ، نفر سوم ۲۰۰ دلار و نفر چهارم ۱۰۰ دلار از سوی هیات تنیس روی میز استان قم اهدا شد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdccmmq1.2bqex8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما