جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 49947
منبع : روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم
پیام شهردار قم به مناسبت روز جهانی قدس

شهردار قم در پیامی از آحاد مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

شهردار قم در پیامی از آحاد مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
به گزارش قم نیوز، دکتر سقائیان‌نژاد با صدور پیامی، از آحاد مردم انقلابی و ولایت‌مدار برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن پیام شهردار قم به شرح زیر است:
« ذَلِکَ بِأَنَّهُمْ لاَ یُصِیبُهُمْ ظَمَأٌ وَلاَ نَصَبٌ وَلاَ مَخْمَصَهٌ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَلاَ یَطَؤُونَ مَوْطِئاً یَغِیظُ الْکُفَّارَ وَلاَ یَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَّیْلاً إِلاَّ کُتِبَ لَهُم بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ إِنَّ اللّهَ لاَ یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ»

هیچ تشنگى و رنج و گرسنگى در راه خدا به آنان نمى‌‏رسد و هیچ قدمی که کافران را به خشم مى‏ آورد برنمى‏‌دارند و در مقابل دشمنى به پیروزی‌ای دست نمى‏ یابند مگر اینکه به سبب آن عمل صالحى براى آنان [در کارنامه ‏شان] نوشته مى‌شود؛ که قطعا خدا پاداش نیکوکاران را ضایع نمى‏ کند. «آیه 120 سوره توبه»
 
روز قدس، روزی جهانی در تبلیغ بین‌المللی است که از پیر سفر کرده انقلاب و بزرگ حق‌طلب انقلاب شکوهمند اسلامی برای دفاع از مظلومان به یادگار مانده است.

امام خمینی(ره) با تدبیر دیگری از خود، صفحه جدیدی را در تاریخ رقم زد و نشانه‌ای برای یادآوری همیشگی برای مظلومان و حق‌خواهان عالم به یادگار گذاشت تا در این روز همگان با حضور پرشور در صحنه به مستکبران و ظالمان عالم یادآوری کنند که یاری‌رسانان به مظلومان در تمام جهان حضور دارند و برای حذف ظلم و ستم از عرصه عالم هستی تلاش می‌کنند.

این پیام اسلام ناب محمدی است که هرکسی در هر جایگاهی باید در توان خود یاری‌رسان مظلومان و ستم‌دیدگان در هر جای دنیا باشد و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، ماه خوبی و میهمانی خدا، نیز هر مسلمان و آزادی خواهی در هر نقطه از جهان در روز جهانی که به عنوان قدس نام گرفته برای دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین به میدان آمده و فریاد مرگ بر ظالم و مستکبر سر می‌دهد.

امروز قدس و فلسطین نمادی برای آزادی‌خواهی و مبارزه با استکبار است در حالی که مستکبران در جای‌جای کشورهای اسلامی همچون سوریه، عراق، بحرین، یمن به واسطه ایادی ظالم، دنیاخواه و خون‌خوار خود، به دنبال چپاول مسلمانان و معرفی دروغین آموزه‌های ناب و مقدس اسلامی هستند و روز قدس فرصتی است تا همه آزادی‌خواهان علیه ظالمان، مستکبران و اسلام‌ستیزان عالم به پا خیزند.

به همین منظور است که توطئه دشمنان علیه ملت‌های مسلمان روز به روز بیشتر شده و با دست‌آویزی به ترفندهای تروریستی و کشت و کشتار مردم بی‌گناه سعی دارند اسلام‌هراسی را ترویج کرده و آموزه‌های ناب و راهگشای اسلام را در جهان محو کنند اما همچنان ملت بیدار نه تنها از این حرکت‌های اسلام هراسانه برائت می‌جویند بلکه هیچ‌گاه از آزادی‌خواهی و مبارزه با استکبار دست نمی‌کشند.

اینجانب ضمن دعوت از مردم انقلابی، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه قم  برای حضور پرشور و دشمن‌شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس، اعلام می‌دارم که خادمان مردم در مجموعه مدیریت شهری نیز هم‌پای دیگر اقشار با حضور در این گردهمایی ضد استکباری، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی، برای دستیابی به آرمان آزادی و رهایی مظلومان و مستضعفان جهان حضوری پرشور در صحنه خواهد داشت.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccmoq0.2bqo08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما