شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب : 36987
رئیس هیئت گلف استان قم خبر داد

معرفی 4 تیم راه‌یافته به مرحله نهایی لیگ مینی‌گلف در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت گلف استان قم از مشخص شدن چهره چهار تیم راه‌یافته به مرحله نهایی مسابقات لیگ مینی‌گلف باشگاه‌های قم خبر داد.
معرفی 4 تیم راه‌یافته به مرحله نهایی لیگ مینی‌گلف در قم
به گزارش قم نیوز، سیدمحمد علویون اظهار کرد: امسال سومین دوره مسابقات لیگ مینی‌گلف باشگاه‌های قم برگزار می‌شود و تیم‌ها نسبت به دوره‌های قبل با آمادگی بیشتری برای کسب عناوین برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به پنج مسابقه برگزار شده لیگ مینی‌گلف قم برای تعیین چهار راه‌یافته به مرحله پایانی این رقابت‌ها، عنوان کرد: با برگزاری پنج دیدار در هفته پایانی مرحله گروهی، چهار تیم برتر راه یافته به مرحله نهایی این رقابت‌ها مشخص شدند.

رئیس هیئت گلف استان قم بیان کرد: با تلاش همکارانم در هیئت گلف و برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کمیته برگزارکننده این مسابقات، با برگزاری یک دیدار معوقه از هفته نخست و چهار بازی حساس از هفته پایانی مرحله گروهی، چهار تیم به مرحله نهایی این دوره راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های شرکت‌کننده در فصل ۱۳۹۴ لیگ مینی‌گلف باشگاه‌های قم دیدارهای مرحله مقدماتی را در دو گروه برگزار کردند و از گروه نخست تیم‌های مهر گیاه، فروشگاه ورزشی نود، ۲۰ بن و سوهان عارفی مجوز حضور در مرحله پایانی را کسب کردند.

علویون عنوان کرد: با انجام دیدارهای مرحله مقدماتی در گروه نخست تیم مهرگیاه با کسب ۱۳ امتیاز صدرنشین شد و به عنوان تیم نخست به نیمه نهایی رفت، ضمن اینکه تیم فروشگاه ورزشی نود با کسب ۱۰ امتیاز و کسب رتبه دوم این گروه صعود کرد.

وی یادآور شد: در پایان بازی‌های گروه دوم نیز تیم مینی‌گلف ۲۰ بن با کسب ۱۵ امتیاز صدرنشین شد و تیم مینی‌گلف سوهان عارفی با کسب ۱۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت تا این دو تیم نیز به مرحله نهایی بروند و برای کسب مقام‌ قهرمانی با دو رقیب دیگر به رقابت بپردازند.

رئیس هیئت گلف استان قم عنوان کرد: برنامه‌ریزی انجام رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ مینی‌گلف باشگاه‌های قم نیز انجام شده و چهار تیم حاضر در این مرحله به شکل ضرب‌دری با یکدیگر مسابقه می‌دهند تا برنده‌ها برای کسب عنوان قهرمانی بازی فینال را برگزار کنند و بازنده‌ها به مسابقه رده‌بندی بروند.

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله تیم نخست گروه نخست یعنی مهر گیاه به مصاف تیم دوم گروه دوم یعنی تیم مینی‌گلف سوهان عارفی خواهد رفت و دومین دیدار این مرحله را تیم‌های ۲۰ بن و فروشگاه ورزشی نود برگزار خواهند کرد.

علویون تصریح کرد: برگزاری رقابت‌های لیگ مینی‌گلف در قم موجب شده تا چهره‌های جدیدی از بین گلف‌بازان شرکت کننده در این مسابقات شناسایی شوند و بدین‌ترتیب گلف و مینی‌گلف قم رونق بسیار خوبی بگیرد و در سطح کشور نیز جزو استان‌های همیشه حاضر در پیکارهای لیگ و قهرمانی کشور باشیم و عناوین خوبی نیز کسب کنیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdccmoq1.2bqe48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما