سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : 26997
رئیس هیئت والیبال قم:

طرح استعدادیابی فدراسیون والیبال در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت هندبال استان قم از برگزاری طرح استعدادیابی فدراسیون والیبال در قم خبر داد و گفت: این دوره استعدادیابی در میان ۱۰۰ والیبالیست مستعد قم برگزار شد.
طرح استعدادیابی فدراسیون والیبال در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، سید ابوالفضل احمدی، درباره برگزاری دوره استعدادیابی والیبال در قم اظهار کرد: پس از برگزاری نخستین مرحله از طرح دو مرحله‌ای استعدادیابی فدراسیون والیبال، نفرات منتخب و واجد شرایط با شرکت در مرحله پایانی استعدایابی، فرم شماره ۲ آموزش و استعدادیابی فدراسیون والیبال را تکمیل کردند.

وی گفت: در مرحله و سطح یک، حدود ۱۰۰نفر از ورزشکاران شرکت کردند که ۳۰ نفر از آن‌ها برای سطح ۲، پذیرفته شدند و به طور کلی مقرر شده بازیکنانی که نتوانند از آزمون این ۲ سطح عبور کنند نمی‌توانند به عضویت تیم‌های ملی دربیایند و مرحله دوم این طرح نیز با حضور نماینده فدراسیون والیبال در قم انجام شد.

رئیس هیئت والیبال استان قم درباره وضعیت حضور نماینده قم در لیگ دسته اول والیبال کشور عنوان کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، قرار است امسال نیز تیم والیبال سفیر با قدرت در لیگ دسته اول شرکت کند و کادر فنی این تیم نیز بدون تغییر نسبت به فصل گذشته، وارد لیگ می‌شوند.

احمدی بیان کرد: تیم والیبال سفیر قم در حال حاضر در حال تست گیری است و برنامه مسابقات این تیم از سوی فدراسیون والیبال اعلام نشده اما پیش بینی ما این است که لیگ دسته اول کشور مهر یا آبان ماه آغاز شود.

پیشکسوت والیبال قم درباره وضعیت تیم سفیر قم بیان کرد: اعتقاد دارم غلامرضا قربانی مدیر باشگاه سفیر و امثال ایشان باید در ورزش حفظ شوند و بنای کار ما بر این است ضمن حمایت از سفیر، شرایط را به گونه‌ای مهیا کنیم که زمینه حضور بازیکنان بومی در این تیم در سال‌های آینده فراهم شود.

احمدی گفت: پس از رکودی که در والیبال قم رخ داد، حضور تیم سفیر قم در لیگ دسته اول کشور اتفاق مثبت و بزرگی بود و با توجه به نگاه مثبت و سازنده مدیریت این باشگاه و کارهای خوبی که در حال حاضر در سطوح پایه در حال انجام است می‌توانیم آینده خوبی را برای سفیر ترسیم کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به آغاز لیگ والیبال نوجوانان دختر قم اشاره و خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور نوجوانان والیبالیست قم در خانه والیبال واقع در سالن چند منظوره شهید طاهریان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdccmoqi.2bqeo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما