سه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : 29967
رسیدگی به درگیری بازیکنان پس از دربی‌ تهران به‌عهده کمیته انضباطی است

محمد‌زاده: برترین‌های اخلاق لیگ بر‌تر تا ۶ خردادماه معرفی می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با بیان اینکه رسیدگی به درگیری بازیکنان پس از دربی تهران در حیطه وظایف کمیته انضباطی است، گفت: برترین‌های اخلاق لیگ بر‌تر تا ۶ خرداد معرفی می‌شوند.
محمد‌زاده: برترین‌های اخلاق لیگ بر‌تر تا ۶ خردادماه معرفی می‌شوند
به گزارش قم نیوز، علی‌اکبر محمد‌زاده در حاشیه دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: استفاده از محضر مراجع تقلید یکی از رویکردهای کمیته اخلاق است و دغدغه‌های آیت‌الله مکارم شیرازی در زمینه مسائل اخلاقی قطعاً مورد توجه قرار می‌گیرد و به رئیس فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش ارائه می‌شود.

وی درباره ورود کمیته اخلاق به موضوع درگیری بازیکنان پس از دربی تهران افزود: طبق آیین‌نامه حوادثی که در داخل محدوده زمین رخ می‌هد در چارچوب فعالیت کمیته انضباطی است و این قضیه در کمیته انضباطی نیز مطرح شده است. اگر مسائلی در خارج از محدوده زمین مسابقه باشد کمیته اخلاق به آن ورود می‌کند.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره معرفی تیم اخلاق لیگ بر‌تر گفت: به جمع‌بندی خاصی در مورد معرفی تیم یا بازیکن اخلاق نرسیده‌ایم؛ البته آیین‌نامه الگو و سازوکارهای خاص خود را برای معرفی برترین‌های اخلاق دارد، باید مسائلی از قبیل کارت‌های زرد و قرمز و محرومیت‌ها و حواشی بررسی شود.

محمدزاده بیان کرد: پس از بررسی وضعیت تمام تیم‌ها، تیم و بازیکن اخلاق فوتبال ایران در لیگ چهاردهم تا ۶ خردادماه معرفی می‌شوند.

وی درباره وضعیت رسیدگی به اتفاقات تبریز خاطرنشان کرد: به‌دستور رئیس جمهور رئیس فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش موضوع حوادث دیدار تراکتورسازی و نفت تهران را به‌طور جدی دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdccmoqi.2bqoe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما