دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب : 48597
منبع : خبرگزاری فارس
چهارم و پنجم خرداد انجام مي‌شود

رقابت‌ 8 تيم واليبال ساحلي قم در جام شهداي آتش‌نشان

قم نيوز : قم نیوز: تيم‌هاي شركت كننده در مسابقات واليبال جام رمضان استان قم روزهاي پاياني هفته جاري براي كسب عنوان قهرماني با يكديگر به رقابت مي‌پردازند.
رقابت‌ 8 تيم واليبال ساحلي قم در جام شهداي آتش‌نشان
رقابت‌ 8 تيم واليبال ساحلي قم در جام شهداي آتش‌نشان
به گزارش قم نیوز، برنامه‌ریزی برای برگزاری رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی قم در حالی انجام شده که پیش از این قرار بود این مسابقات در اردیبهشت ماه به انجام برسد اما با جابجایی در زمان برگزاری این رقابت‌ها، والیبالیست‌های ساحلی باز قم این هفته در ترکیب تیم‌های شرکت کننده به میدان می‌روند.

هیأت‌‌‌ والیبال استان قم از آغاز رقابت‌های والیبال جام رمضان به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داده است و این مسابقات را به یاد شهدا و با عنوان ویژه جام شهدای آتش‌نشان برگزار می‌کند تا هشت تیم حاضر در این مسابقات رقابت جذابی را در حضور قمی‌های علاقمند به این رشته به نمایش بگذارند.

برنامه‌ریزی هیأت‌‌‌ والیبال استان قم برای برگزاری این رقابت‌ها در حالی انجام شده که هشت تیم حاضر در این دوره برای کسب عناوین برتر و رفتن روی سکوهای اول تا سوم از روز پنجشنبه چهارم خرداد ماه به میزبانی زمین ساحلی ایستگاه آتش نشانی واقع در مسجد مقدس جمکران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در حالی که تیم‌های حاضر در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی استان قم روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در دو نوبت صبح و عصر رقابت خود را برگزار می‌کنند، با توجه به مهلتی که برای ثبت نام از تیم‌های علاقمند در نظر گرفته بودیم در نهایت تیم‌های فدک، کریمه، آتش‌نشانی، الماس ارشه، آقامحمدی، شهرداری، آکادمی وحدت و خانه تاریخی یزدان‌پناه ثبت نام کردند.

همچنین با توجه به شیوه برگزاری این مسابقات، تیم‌ها ابتدا در دو گروه مقدماتی چهار تیمی با یکدیگر به شکل دوره‌ای به رقابت می‌پردازند تا دو تیم برتر هر گروه راهی مرحله نهایی شده و با انجام بازی‌های این مرحله، تیم قهرمان و رده‌بندی نهایی مشخص شود.

در گروه نخست مرحله مقدماتی پیکارهای والیبال ساحلی قهرمانی قم تیم‌های آقامحمدی، فدک، آتش‌نشانی و آکادمی وحدت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در گروه دوم نیز رقابت تیم‌های والیبال کریمه، الماس ارشه، شهرداری قم و خانه تاریخی یزدان‌پناه انجام می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccmpq0.2bq4o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما