دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 20137
به همت مرکز آموزش بازرگانی استان قم

راهکارهای عملی و موثر تجارت با روسیه بررسی می‌شود

قم نيوز : قم نيوز:همایش راهکارهای علمی و موثر تجارت با روسیه به همت مرکز آموزش بازرگانی وابسته به موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در هفته سوم اسفندماه برگزار می‌شود.
راهکارهای عملی و موثر تجارت با روسیه بررسی می‌شود
به گزارش قم نيوز، همایش راهکارهای علمی و موثر تجارت با روسیه با حضور رایزن بازرگانی سابق جمهوری اسلامی ایران مجتبی موسویان و به همت مرکز آموزش بازرگانی در قم اجرا خواهد شد.

آشنایی با شاخص‌های اقتصادی و تجاری روسیه و نقش این کشور در تجارت جهانی و اهمیت بازار آن، آشنایی با پیشینه روابط دو جانبه و بررسی مبادلات تجاری جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه از جمله محورهای این همایش است.

پیش نیازهای بنگاه‌های ایرانی برای حضور در بازار روسیه، نحوه ارزیابی بنگاه‌های ایرانی از سوی شرکت‌های روسی، نحوه محاسبه قیمت تمام شده محصول صادراتی در بازار روسیه، ویژگی‌های قوانین گمرکی و مالیاتی روسیه، اعتبارسنجی و استعلام موثر از شرکت‌های روسی و آشنایی با نحوه تنظیم قرارداد تجاری با شرکت‌های روسی نیز از دیگر محورهای همایش راهکارهای عملی موثر در تجارت است.

از دیگر محورهای این همایش می‌توان به معرفی محصولات دارای مزیت برای تجارت با روسیه، نقش فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت‌های توزیع کننده کالا و نحوه همکاری و مشارکت با شرکای روسی، آشنایی با نحوه تاسیس نمایندگی و شرکت‌های تجاری در روسیه اشاره کرد.

آشنایی با مسائل بانکی و روش‌های پرداخت و روش‌های مناسب حمل و نقل کالا در تجارت با روسیه، نقش دریای خزر در تجارت با روسیه، آشنایی با اتاق‌های صنعت و بازرگانی و نیز اتحادیه‌های تجاری روسیه، معرفی نمایشگاه‌های بین‌المللی تجاری معتبر در روسیه، آشنایی با نهادها و ارگان‌های ایرانی مستقر در روسیه را می‌توان از دیگر محورهای این همایش نام برد.

همایش راهکارهای علمی و موثر تجارت با روسیه در هفته سوم اسفندماه در قم برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این همایش و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۷۷۱۴۰۸۹ و ۳۷۷۱۴۲۷۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccmsqi.2bqx18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما