شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : 51197
منبع : خبرگزاری فارس
در رده سني اميد

بازيكن افشيد قم به نماينده آسيايي فوتبال ايران پيوست

قم نيوز : قم نیوز: فوتباليست آينده‌دار قمي با عقد قراردادي رسمي براي بازي در فصل جديد رقابت‌هاي ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور به عضويت تيم نفت تهران درآمد.
بازيكن افشيد قم به نماينده آسيايي فوتبال ايران پيوست
بازيكن افشيد قم به نماينده آسيايي فوتبال ايران پيوست
به گزارش قم نیوز، در شرایطی که هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه هفته جاری پنجم مرداد ماه رسما آغاز می‌شود، تیم‌های لیگ برتری همچنان مشغول جذب بازیکنان مورد نظر خود برای حضور موفق در دوره جدید جام خلیج‌فارس هستند.

در شرایطی که نقل و انقتالات پیش‌فصل لیگ برتر فوتبال ایران تا پانزدهم شهریور ماه ادامه خواهد داشت، تیم‌های لیگ برتری آخرین خریدهای خود را انجام می‌دهند و در یکی از نقل و انتقال‌های جدید، یکی از استعدادهای فوتبال قم با پیوستن به یکی از تیم‌های لیگ برتری فرصت بسیار خوبی برای اثبات توانایی‌های خود به دست آورد.

در این میان تیم فوتبال نفت تهران که نسبت به فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور کادر فنی خود را نیز تغییر داده و حمید درخشان را جایگزین علی دایی کرده، علاوه بر چندین تغییری که پیش از آغاز لیگ داشت، در مدت زمان باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات نیز چند بازیکن جدید دیگر به خدمت گرفت.

با حضور کادر فنی جدید نفت تهران، بیش از 20 بازیکن فصل گذشته از تیم نفت جدا شده‌اند و همین تعداد بازیکن جدید به نماینده فوتبال ایران در فصل 2018 لیگ قهرمانان آُیا ملحق شده‌اند تا نفت با مدلی جدید وارد بازی‌های هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس شود.

نفتی‌ها که مشکلات عدیده‌ای را به دلیل نامشخص بودن مدیریت و منابع مالی خود پیش از ورود به فصل 97 – 1396 لیگ برتر تجربه کرده‌اند، یک بازیکن جدید جوان و آینده‌دار به نام منصور باقری به خدمت گرفت تا برای حضور در ادامه بازی‌های لیگ برتر همچنان به بازیکنان جویای‌نام اعتماد کند.

منصور باقری فوتبالیست‌ پرورش یافته باشگاه افشید قم با تخصص بازی در پست‌های مختلف است که به عنوان بازیکن رده سنی امید به تیم نفت تهران پیوست و در نخستین روزهای حضورش در نماینده آسیایی فوتبال ایران، فرصت حضور روی نیمکت تیم نفت برای مصاف سوپر جام فوتبال ایران با پرسپولیس تهران را نیز به دست آورد.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdccmsqp.2bqso8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما