دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 50107
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم خبر داد

موفقيت رزمي‌كاران قم در كسب سهميه مسابقات جهاني ووينام

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم از موفقيت رزمي‌كاران قم در كسب مجوز حضور در پيكارهاي جهاني 2017 رشته ووينام خبر داد.
موفقيت رزمي‌كاران قم در كسب سهميه مسابقات جهاني ووينام
به گزارش قم نیوز، جواد محمدزاده، اظهار کرد: رشته‌های متعددی زیر مجموعه هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم فعالیت می‌کنند که در رده‌های سنی مختلف اعم از خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هر ساله از میادین مختلف برای ورزش قم و خانواده بزرگ رزمی افتخار کسب می‌کنند.

وی ادامه داد: رزمی‌ با سبک‌ها و رشته‌های متعددی که دارد یکی از بزرگترین هیات‌های ورزشی قم به شمار می‌رود و از نظر آمار ورزشکار سازمان یافته نیز در زمره هیات‌های شاخص قم قرار گرفته و خوشبختانه با مربیان، داوران و ورزشکاران شاخص خود هر ساله در جمع هیات‌های برتر ورزش قم است.

رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم بیان کرد: از جمله رشته‌های موفق رزمی در قم، می‌توان به رشته ووینام اشاره کرد که در سال‌های اخیر همواره ورزشکاران شاخص و موفق آن با درخشش در مسابقات داخلی، علاوه بر کسب مدال و رفتن روی سکوهای برتر، بارها سهمیه ملی نیز کسب کرده‌اند.

وی تصریح کرد: هر بار که رزمی‌کاران رشته ووینام با کسب سهمیه تیم‌‌های ملی مردان و بانوان نماینده قم در مسابقات برون‌مرزی بوده‌اند، با کسب مدال از رقابت‌های مختلف بازگشته‌اند و افتخاری که اکنون یک بار دیگر نصیب رزمی قم شده، قطعا با کسب مدال‌های جهانی دیگری همراه خواهد بود.

محمدزاده با اشاره به حضور چهار رزمی‌کار قم در رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووینام ایران، اضافه کرد: علی کریمی دارنده مقام نخست و عنوان قهرمانی جهان به همراه محمدجواد صادق، رضا کرام‌فرد و علی مختاری قهرمانان مسابقات جهانی سال 2013 فرانسه نمایندگان قم در انتخابی تیم ملی ووینام بودند.

وی خاطرنشان کرد: آخرین انتخابی تیم ملی روز دوم تیر ماه به میزبانی مجموعه ورزشی صدف تهران برگزار شد و محمدجواد صادق با ارائه دو نمایش بسیار خوب نمایندگانی از استان‌های البرز و لرستان را شکست داد و علی مختاری نیز با دو برد مطمئن مقابل نمایندگانی از استان‌های گیلان و البرز به عنوان نفرات اصلی تیم ملی انتخاب شدند.

رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم با بیان اینکه تیم ملی ووینام قصد حضور در مسابقات جهانی 2017 را دارد، عنوان کرد: اعزام تیم ملی به پیکارهای جهانی امسال روز هشتم مرداد ماه صورت می‌گیرد، در حالی که این رقابت‌ها با حضور برترین‌های جهان به میزبانی هند به انجام می‌رسد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccmsqp.2bqxx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما