شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 16187
فرماندار قم:

حاشیه‌سازی دشمنان نشان‌دهنده تاثیرگذاری راهیان نور است

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم گفت: حاشیه‌سازی دشمنان درباره اردوهای راهیان نور، نشان‌دهنده تاثیرگذاری مثبت این اردوها است.
حاشیه‌سازی دشمنان نشان‌دهنده تاثیرگذاری راهیان نور است
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی سپاه قم، اسماعیل زارعی‌کوشا در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی گفت: دفاع مقدس گنجینه بسیار عظیمی است که در نظام ما فراهم شده و ملت بزرگ ما از این ظرفیت برای حرکت در مسیری که به درستی انتخاب کرده است به خوبی استفاده می‌کند.
 
وی با اشاره به این‌که ما نیازمند هستیم که ارزش‌های دفاع مقدس را به جامعه و نسل جوان منتقل کنیم، گفت: اردوهای راهیان نور یکی از راه‌های انتقال مفاهیم دفاع مقدس و آشناسازی نسل جدید با حقایق کم‌نظیری است که در دوران دفاع مقدس شاهد آن بودیم.
 
فرماندار قم شخصیت‌شناسی شهدا و نیز تطبیق عملکرد ایثارگران و شیفتگان حضرت امام (ره) در آن دوران را از جمله مفاهیم ارزشی دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود: در اردوهای راهیان نور موضوع ایثار و حماسه رزمندگان اسلام و شهیدان بزرگوار به عنوان الگو و مصادیق عملی در بین زائران مطرح می‌شود.
 
زارعی‌کوشا نیازمندی فضای عمومی جامعه به فرهنگ ارزشی دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: برای خنثی‌سازی اقدامات ضدفرهنگی دشمنان اسلام در جنگ نرم و ناکام گذاشتن برنامه‌ریزی‌های مخرب آنان، بهترین راه این است که به حقایقی متوسل شویم که عملًا در فرهنگ دفاع مقدس و ایستادگی شجاعانه در برابر دشمنان وجود داشته است.
 
فرماندار قم با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست، گفت: ما باید بتوانیم از این حقیقت بسیار گرانسنگ معنوی که دفاع مقدس برای ما ایجاد کرد و نیز موضوع تبعیت رزمندگان اسلام از امام، برای کل جامعه بهره ببریم و بدانیم رمز پیروزی در مقابل دشمنان، تبعیت از ولایت است.
 
وی در پایان با تقدیر از مجموعه سپاه استان و آموزش و پرورش در اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور گفت: این‌که دشمنان اسلام مرتب درباره اردوهای راهیان نور حاشیه‌سازی می‌کنند حاکی از این است که این حرکت معنوی و حماسی قطعاً تاثیرگذار بوده است.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdccmsqs.2bqe48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما