شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 48047
منبع : خبرگزاری فارس
با سخنرانی رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان قم

جلسه آموزشی سر ناظران و ناظران انتخابات شوراها در استان قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مسؤول حقوقی و آموزش هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان قم گفت: جلسه توجیهی سر ناظران و ناظران انتخابات شوراها در استان قم با سخنرانی رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان قم برگزار می‌شود.
جلسه آموزشی سر ناظران و ناظران انتخابات شوراها در استان قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، مهدی ملاگلی با بیان اینکه در دو ماه گذشته تمام برنامه‌ریزی‌های لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات پنجمین دوره شوراها صورت گرفته است، اظهار کرد: بر اساس زمان‌بندی مشخص‌شده امروز در دو نوبت جلسه توجیهی و آموزشی ناظران پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جلسات در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار می‌شود، افزود: با توجه به کثرت ناظران در سه مرحله این جلسات توجیهی برگزار خواهد شد.

وی زمان شروع جلسه امروز را ساعت 10 صبح عنوان کرد و ابراز داشت: جلسه عصر امروز نیز با حضور گروه دوم از ساعت 18 الی 20 برگزار خواهد شد.

ملاگلی ادامه داد: روز دوشنبه نیز آخرین جلسه توجیهی برای گروه سوم از ساعت 18 الی 20 در نظر گرفته ‌شده است.

وی در خصوص سخنرانان این جلسات گفت: احمد امیرآبادی رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان قم و همچنین نصرت‌الله لطفی رئیس نظارت شورای نگهبان در استان قم خواهند بود.

وی به نحوه چینش ناظران اشاره کرد و گفت: بر اساس تقسیم‌بندی صورت گرفته شهر قم به چهار ناحیه تقسیم ‌شده است و برای هر 15 صندوق نیز یک سرناظر در نظر گرفته ‌شده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccmxq0.2bq408laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما