سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب : 37067
مدیر تیم فوتبال جوانان صبای قم:

پنالتی هدر دادیم و باختیم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تیم فوتبال جوانان صبای قم گفت: پنالتی از دست رفته موجب باخت ما در هفته نخست از دور برگشت فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور شد.
پنالتی هدر دادیم و باختیم
به گزارش قم نیوز، علی‌اصغر زرگر اظهار کرد: در نخستین هفته از دیدارهای دور برگشت مرحله گروهی فصل جاری رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور به مصاف بهارنارنج بابل رفتیم، اما با بدشانسی فرصت کسب امتیاز در این دیدار را از دست دادیم.

وی ادامه داد: بازی با تیم بهارنارنج بابل به دلیل اینکه فاصله‌ دو تیم در جدول رده‌بندی تنها سه امتیاز بود، حساسیت بالایی داشت و برای برد به میدان رفتیم تا موقعیت خود را در صدر حفظ کنیم و تیم حریف نیز با تمام توان خود به میدان آمد تا امتیازات خود را با صبا برابر کند.

مدیر تیم فوتبال جوانان صبای قم اضافه کرد: فاصله تیم‌ها در جدول رده‌بندی گروهی که ما قرار داریم بسیار نزدیک است و همین الان چهار تیم مدعی صعود از این گروه به مرحله نهایی رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته یک فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور هستند.

وی یادآور شد: سه هفته‌ است که با بدشانسی امتیاز از دست می‌دهیم اما این برای ما پایان کار نیست و یقیناً تیم جوانان صبای قم از هفته آینده عملکرد خوب خود را در نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ دسته یک جوانان تکرار کرده و برای صعود تلاش می‌کند.

زرگر خاطرنشان کرد: از نزدیک شاهد تلاش بی‌وقفه و دلسوزانه کادر فنی تیم و همچنین انگیزه بالای بازیکنان برای موفقیت صبای قم در فصل جاری لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌های کشور هستم و جای نگرانی نیست، مطمئناً از هفته آینده بار دیگر روی نوار پیروزی قرار می‌گیریم.

وی ادامه داد: بعد از سه بازی متوالی که موفق به کسب پیروزی برابر حریفان خود در این فصل شدیم به تعطیلات لیگ رفتیم و به نظر من این تعطیلات برای تیم ما که روی نوار برد قرار داشت چندان خوب نبود و بر عکس به دیگر تیم‌ها فرصت داد تا خود را به شرایط مطلوب برسانند.

مدیر تیم فوتبال جوانان صبای قم اظهار کرد: با این حال این توجیه خوبی برای دو باخت اخیر مقابل دانش‌ فریدون‌کنار و بهارنارج بابل نیست و باید سعی کنیم از این دو بازی و مسابقه‌ای که در خانه برابر تیم پارس خلیج‌خودرو ورامین داشتیم و مساوی کردیم، تجربه کافی را اندوخته و به فکر برد در بازی‌های بعدی باشیم.

وی در ادامه درباره بازی حساس صبای قم با بهارنارنج بابل در هفته نخست از دور برگشت فصل جاری لیگ دسته یک فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور تصریح کرد: در این دیدار دو بر یک مغلوب تیم بهار نارنج بابل شدیم، در حالی که زننده گل تیم ما ابوالفضل برجی بود.

زرگر اضافه کرد: واقعاً شایسته باخت نبودیم، به خصوص اینکه تیم در این دیدار حساس صاحب یک ضربه پنالتی نیز شد، اما آن را از دست داد، البته در صحنه پنالتی امیرحسین خسروانی توپ را به دست دروازه‌بان حریف زد و با این باخت به رده دوم جدول آمدیم.

این مسئول در پایان با بیان اینکه تیم جوانان صبای قم همچنان مدعی صعود به مرحله نهایی لیگ دسته یک فوتبال جوانان باشگاه‌‌های کشور است، گفت: هم‌اکنون با ۱۰ امتیاز پشت سر تیم استعداد برتر مشهد که ۱۲ امتیازی است، در رده دوم جدول ۶ تیمی این گروه قرار داریم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdccmxq1.2bqme8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما