شنبه ۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 50017
منبع : خبرگزاری فارس
معاون شهردار قم:

تغییر کاربری در دستور کار پارک 72 تن نیست/شهربازی جدید در کنار بوستان فدک ایجاد می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم گفت: پارک 72 تن به عنوان پارک شهری و شهربازی باقی می‌ماند و ظرفیت مجموعه تفریحی و تفرجی خود را حفظ می‌کند.
تغییر کاربری در دستور کار پارک 72 تن نیست/شهربازی جدید در کنار بوستان فدک ایجاد می‌شود
به گزارش قم نیوز، سیدامیر سامع با اشاره به پایان قرارداد شرکت فعال در پارک 72 تن، اظهار کرد: این شهربازی 30 سال پیش در قالب قراردادی به شرکت خصوصی واگذار شد و طی سال‌های اخیر لوازم پارک از نظر نوع، تنوع و کیفیت آنها قدیمی شده بود و فضایی که در اختیار آنها بود از نظر فضای سبز و امکانات مناسب نبود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قرارداد این شرکت به پایان رسیده مقرر شد شهربازی را تخلیه کنند که بر اساس قرارداد منعقده شرکت این موضوع را پذیرفت.

سامع با اشاره برنامه آینده برای شهربازی 72 تن، گفت: به زودی بخشی از این فضا به بوستان فدک الحاق می‌شود و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و در بخشی دیگر در نظر داریم شهربازی جدیدتری ایجاد کنیم.

وی عنوان کرد: غرفه‌دارانی که در این مکان مشغول فعالیت بودند تمهیداتی برای آنها فراهم شده تا در بوستان غدیر مستقر شوند و اسباب‌بازی‌های دارای استاندارد به بوستان انتقال پیدا کند و در فضا و چارچوب سازمان پارک‌ها مشغول کار شوند.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم خاطرنشان کرد: این مکان به عنوان پارک شهری و شهربازی باقی می‌ماند و ظرفیت مجموعه تفریحی و تفرجی خود را حفظ می‌کند.

سامع با بیان اینکه وسائل بازی این مکان به روز نیست، گفت: باید پارکی متناسب با امکانات جدید ایجاد شود ممکن است فراخوان برای ایجاد شهر بازی در آینده اعلام شود ولی هنوز تصمیم‌گیری در این زمینه صورت نگرفته است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccmxqp.2bqxs8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما