دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 47499
منبع : افکارنیوز
حاجی دلیگانی:

کمک یک میلیون تومانی مرکز ارتباطات مردمی یکی از نهادهای دولتی به مردم در آستانه انتخابات

قم نيوز : قم نیوز: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه در آستانه انتخابات شاهد رفتارهای شائبه دار دولتی ها هستیم گفت: اخیرا و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری مرکز ارتباطات مردمی یکی از نهادهای دولتی، به نامه های مردم که سه سال و نیم پیش نوشته شده و پاسخ ندادند، پاسخ می دهند و در تماس با مردم به آنها کمک 500 هزار تومانی تا یک میلیون تومانی می دهند.
کمک یک میلیون تومانی مرکز ارتباطات مردمی یکی از نهادهای دولتی به مردم در آستانه انتخابات
به گزارش قم نیوز، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفتارهای انتخاباتی دولت قبل از آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، گفت: اخیرا و طی چند روز گذشته مردم چه در ملاقات های حضوری، چه بصورت پیامک و چه بصورت تلفنی گوشه هایی از رفتارهای شائبه دار دولتی ها را بیان کرده و نسبت به آن معترض شدند.

وی افزود: برخی از این مردم اعلام کردند که نامه هایی که به دولت می نوشتند هیچ پاسخی داده نمی شد و حتی به تماسهای تلفنی آنها هم پاسخ داده نمی شد، اما اخیرا مرکز ارتباطات مردمی یکی از مراکز دولتی در حال پاسخ دادن به این نامه هاست.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: زمان نوشتن و ارسال برخی از این نامه ها سه سال و حتی بیشتر است اما اینکه بعد از سه سال خواب، آقایان در آستانه انتخابات متوجه شدند که باید به این نامه ها جواب بدهند، سوال برانگیز است.

حاجی دلیگانی گفت: پاسخگویی و کمک به مردم خوب است اما اینکه شما سه سال و نیم به مردم جواب ندهید ولی در آستانه انتخابات یادتان بیاید که مردم به شما نوشتند، جای تعجب دارد.

وی افزود: بر اساس اطلاعاتی که به ما رسیده این مرکز ارتباطات مردمی نهاد دولتی، با مردم تماس می گیرد و به تقاضای آنها پاسخ می دهد و آنهایی که به لحاظ مشکلات اقتصادی و بیماری تقاضای کمک مالی داشتند به آنها کمک مالی 500 هزار تومانی تا یک میلیون تومانی می دهند. یا کارت پول برایشان می فرستند و یا به نوعی این وجه را در اختیارشان می گذارند.

نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این یک نوع توهین به شعور مردم است اگر پاسخگویی به مردم مفید است که است، باید به موقع انجام شود نه اینکه دولت در یک شرایطی اصلا به نامه ها و تماسهای مردم جواب ندهد و در آستانه انتخابات به این فکر مردم بیافتند که باید به مردم توجه کند.

حاجی دلیگانی اضافه کرد: ای کاش این مرکزدر سالهای گذشته به مردم توجه می کرد نه در آستانه انتخابات.

وی گفت: فردی که سه سال پیش نامه نوشته و برای بیماری یکی از اعضای خانواده اش درخواست کمک داشته، چرا باید الان به وی پاسخ داده شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: سوال این است که آیا این پول برای رفع مشکلات مردم است یا برای جلب رای آنها در انتخابات؟.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcco0q0.2bqmo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما