سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 29309
منبع : روابط عمومی بهزیستی قم
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قم:

مشاوره‌های بهزیستی نقش موثری در کاهش طلاق دارد

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور اجتماعی بهزیستی قم گفت: با مشاوره‌هایی که از سوی بهزیستی به زوجین پیش از طلاق داده می‌شود جلوی بسیاری از طلاق‌ها گرفته شده است.
مشاوره‌های بهزیستی نقش موثری در کاهش طلاق دارد
به گزارش قم نیوز، مریم علیشیری اظهار داشت: شماره تلفن «۱۲۳» که برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با عنوان اورژانس اجتماعی نام گرفته است همه روزه برای برطرف کردن مشکلاتی که جامعه، به ویژه زنان و کودکان را تهدید می‌کند گام بر می‌دارد.

وی رویکردهای اورژانس اجتماعی را برطرف کردن مشکلات ناشی از اعتیاد، طلاق و خشونت عنوان کرد و افزود: پایگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر ایجاد شده و با مشاوره‌هایی که در این پایگاه‌ها برای خانواده‌ها انجام شد بسیاری از مشکلات برطرف شده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قم ادامه داد: پیش از اینکه زوجین از یکدیگر طلاق بگیرند به بهزیستی ارجاع شده و به شکل رایگان زوجین مشاوره می‌شوند و این مشاوره‌ها توانسته به میزان قابل توجهی از طلاق پیشگیری کند.

وی توسعه و تقویت اورژانس اجتماعی، برگزاری مهارت‌های خانواده، تامین امنیت اقتصادی زنان خانواده، توسعه و تقویت برنامه‌های ورزشی، توسعه گروه‌های همیار، فراهم شدن تمهیدات برای ازدواج زنان مطلقه و بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانواده را از جمله راهکارهای خدمت به زنان عنوان کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcco1qi.2bqox8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما