يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : 48849
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌ تكواندو استان قم خبر داد

برگزاري رقابت نخبه‌هاي تكواندو در قم

قم نيوز : قم نيوز: دبير هیأت‌‌ تكواندو استان قم گفت: نخبه‌ها و استعدادهاي آينده‌دار اين رشته در تمام باشگاه‌هاي فعال تكواندو قم براي كسب عناوين برتر مسابقات استاني به رقابت مي‌پردازند.
دبير هیأت‌‌ تكواندو استان قم گفت: نخبه‌ها و استعدادهاي آينده‌دار اين رشته در تمام باشگاه‌هاي فعال تكواندو قم براي كسب عناوين برتر مسابقات استاني به رقابت مي‌پردازند.
دبير هیأت‌‌ تكواندو استان قم گفت: نخبه‌ها و استعدادهاي آينده‌دار اين رشته در تمام باشگاه‌هاي فعال تكواندو قم براي كسب عناوين برتر مسابقات استاني به رقابت مي‌پردازند.
به گزارش قم نيوز، هاشم آقایی امروز اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته مسابقات هیات تکواندو استان قم روز دوشنبه 22 خرداد ماه مسابقات بخش مبارزه یا کیوروگی قهرمانی تکواندو قم در دو رده سنی به انجام می‌رسد.

وی ادامه داد: شاهد برگزاری این رقابت‌ها به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده قم در دو رده سنی نوگلان و خردسالان خواهیم بود، ضمن اینکه پیکارهای رده سنی خردسالان ویژه دارندگان کمربند سبز و آبی و مسابقات رده سنی نوگلان ویژه دارندگان کمربندهای زرد، سبز و آبی ویژه پسران برگزار می‌شود.

دبیر هیأت‌‌ تکواندو استان قم ابراز کرد: به همین منظور علاقمندان برای ثبت‌نام در این مسابقات باید تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه هفدهم خرداد ماه اقدام کنند، ضمن اینکه ثبت‌نام تنها از طریق ارسال مشخصات، عکس، کارت بیمه ورزشی، نام مربی و باشگاه و رضایت‌نام ولی به تلگرام هیأت‌‌ امکان‌پذیر است.

وی در ادامه به رده‌های سنی مجاز برای حضور در این مسابقات اشاره و بیان کرد: در رده سنی خردسالان که مسابقات آن با عنوان غنچه‌های تکواندو برگزار می‌شود، متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1384 تا دهم دی‌ماه سال 1387 به رقابت می‌پردازند و در جشنواره نوگلان نیز متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1387 به بالا حضور خواهند یافت.

آقایی خاطرنشان کرد: ارائه اصل کارت بیمه ورزشی سال ۹۶ به همراه یک قطعه عکس، رضایت‌نامه‌ والدین و مربی تکواندوکاران در زمان وزن‌کشی الزامی است، ضمن اینکه شرایط اوزان و برگزاری رقابت‌ها با بررسی کمیته مسابقات تعیین می‌شود و در پایان به شرکت کنندگان در این جشنواره، حکم و مدال قهرمانی اهدا خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکید استاد جمشیدی رئیس هیأت‌‌ تکواندو قم، هدف از برگزاری این جشنواره به نمایش گذاشتن استعدادهای هنرجویان در این رده سنی بدون توجه به مفهوم برد و باخت و همچنین آشنا شدن آنها با شرایط مسابقات است تا در آینده شاهد مسابقاتی با سطح فنی بالا و مطلوب در رده‌های سنی مختلف باشیم.

دبیر هیأت‌‌ تکواندو استان قم در پایان با بیان اینکه رقابت‌ها با هدف پشتوانه‌سازی به منظور تقویت تیم‌های پایه استان برگزار می‌شود، در پایان اظهار کرد: از اساتید تمام باشگاه‌های تکواندو قم دعوت شده تا هنرجویان خود را که در این دو گروه ‌سنی فعالیت دارند، به منظور حضور در جشنواره نوگلان تکواندو قم معرفی و ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcco4q0.2bq408laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما