شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 42809
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

حضور بيش از ۴ هزار نفر در المپياد ورزش مساجد و محلات قم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سازمان فرهنگي، هنري و ورزشي شهرداري قم گفت: در المپياد ورزش مساجد و محلات بيش از ۴ هزار نفر شركت داشتند.
حضور بيش از ۴ هزار نفر در المپياد ورزش مساجد و محلات قم
به گزارش قم نیوز، سيد رسول موسوي نژاديان در جلسه شوراي هماهنگي ورزش همگاني استان قم ضمن ارائه گزاشي از ورزش همگاني اظهار داشت: سالن سرپوشيده شهيد شيرازي را افتتاح نموده و نوسازي و مرمت باشگاه ورزشي ايثار و بازسازي سالن سرپوشيده جوانمرد انجام شده است.

موسوي نژاديان با اشاره به اينكه در حال حاضر ۱۷ ايستگاه ورزش همگاني در سطح استان قم در حال ارائه خدمات است، گفت: مراكزي كه در حال حاضر فعال شده با حداكثر ظرفيت در حال كار كردن هستند.

وي با اشاره به افتتاح چند زمين چمن مصنوعي، گفت: برگزاري همايش دوچرخه سواري، جشنواره فرهنگي ورزشي بهار فاطمي، جشنواره بانوي سالم، خانواده سالم، همايش آهنگ نشاط و تندرستي، همايش جوان مهدوي، جشنواره فرهنگي، هنري ورزشي بركت، مسابقه دوگانه، همايش جانبازان و معلولان، المپياد ورزشي مساجد و محلات ازجمله برنامه‌هايي است كه در دستور كار قرار دارد.

سرپرست سازمان فرهنگي، هنري و ورزشي شهرداري قم با اشاره به اينكه ۴۳۰۰ نفر در المپياد ورزش مساجد و محلات حضور داشتند، گفت: سه زمين را آماده و در اختيار سپاه قرار داديم در كنار آن حمايت از برنامه‌هاي ورزشي نهادهاي استان را در برنامه‌هاي خود قرار داديم.

موسوي نژاديان خاطر نشان كرد: ايستگاه‌هاي دوچرخه فعاليت جدي ندارند و بايد زيرساخت‌هاي جديدي فراهم شود تا بحث ايستگاه‌هاي دوچرخه به صورت جدي دنبال شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcco4q0.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما