سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۶
کد مطلب : 36879
لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور

صبای قم از سپاهان اصفهان پذیرایی می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال امید صبای قم در دیدار خانگی از مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر سپاهان اصفهان صف‌آرایی می‌کند.
صبای قم از سپاهان اصفهان پذیرایی می‌کند
به گزارش قم نیوز، صبای قم بعد از اینکه در دیدار خانگی هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های ایران ناباورانه در خانه خود مغلوب تیم آخر جدول یعنی ایرانجوان بوشهر شد، این هفته باز هم در یک دیدار داخل خانه میزبان است و امروز برابر تیم فوتبال سپاهان اصفهان صف‌آرایی می‌کند.

تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری حساس از مسابقات نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در حالی برابر تیم مدعی سپاهان اصفهان صف‌آرایی می‌کند که هم‌اکنون در مکان هفتم جدول رده‌بندی است و رقیب اصفهانی آنها رتبه دوم جدول را در اختیار دارد.

امیدهای صبای قم در ششمین هفته رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در حالی عصر سه‌شنبه بیستم بهمن ماه برابر تیم مدعی و مطرح فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به میدان می‌رود که در نیم‌فصل نخست میهمان سپاهان بود و در پایان دیداری نزدیک و حساس با یک گل مغلوب شد.

صبایی‌ها در این دیدار میزبان یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی هستند و تلاش می‌کنند بعد از باخت دور از انتظاری که هفته قبل با هدر دادن انواع موقعیت گل خود برابر ایرانجوان بوشهر متحمل شدند، این هفته از فرصت بازی در خانه به خوبی بهره ببرند و سپاهان را شکست بدهند.

سپاهانی‌ها نیز که در بالای جدول رده‌بندی رقابت نزدیک و تنگاتنگی با تیم فولاد خوزستان برای رسیدن به مقام قهرمانی دارند، در نیم‌فصل نخست برابر صبای قم به برتری یک بر صفر دست یافتند در حالی که صبا در آن بازی فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشت اما از آنها به خوبی استفاده نکرد.

امیدهای صبای قم از هفته یازدهم بازی‌های این فصل روند نسبتا خوبی را در پیش گرفته‌اند به طوری که در ۶ بازی اخیر خود سه پیروزی، یک تساوی و دو باخت کسب کرده‌اند و چنانچه بازی هفته قبل در خانه خود را به ایرانجوان انتهای جدولی نمی‌باختند اکنون در مکان پنجم جدول بودند.

صبا در دیدار خانگی هفته قبل در طول اکثر زمان‌های بازی از میهمان خود یعنی ایرانجوان بوشهر برتر بود و نیمه نخست با تساوی بدون گل تمام شد اما در نیمه دوم روی دو غفلت مدافعان، دروازه خود را به روی حریف باز شده دید و در نهایت با دو گل به تیم سپاهان باخت.

فوتبالیست‌های امید صبای قم از ۱۶ هفته سپری شده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور پنج پیروزی، سه تساوی و هشت باخت در کارنامه دارند و در حال حاضر با کسب ۱۸ امتیاز در مکان هفتم جدول ۱۲ تیمی مسابقات این فصل قرار دارند.

گفتنی است: دیدار صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴ عصر روز سه‌شنبه بیستم بهمن ماه در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و همزمان پنج بازی دیگر در شهرهای مختلف به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcco4q1.2bqem8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما