شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : 29679
مدیرکل حفاظت محیط زیست قم:

بیش از ۵ هزار نفر از موزه تاریخ طبیعی استان قم بازدید کردند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم از بازدید بیش از ۵ هزار نفر از موزه تاریخ طبیعی استان قم در ایام نوروز خبر داد.
بیش از ۵ هزار نفر از موزه تاریخ طبیعی استان قم بازدید کردند
به گزارش قم نیوز، محمودعلی رکنی از بازدید بیش از ۵ هزار نفر از موزه تاریخ طبیعی استان قم در ایام نوروز خبرداد و اظهار داشت: بیش از یک هزار بروشور و کتب آموزشی نیز بین بازدیدکنندگان و گردشگران توزیع شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در جهت آموزش مفاهیم و مبانی زیست محیطی و تعمیق فرهنگ حفظ و حراست از محیط زیست در جامعه، تصریح کرد: در روز ۱۳ فروردین ضمن برگزاری کارگاه نقاشی ویژه کودکان در موزه تاریخ طبیعی و بوستان علوی، بیش از یک هزار کیسه جمع آوری زباله در بوستان‌های سطح شهر و مناطق طبیعی و گردشگری استان توزیع شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در با اشاره به برخی چالش‌ها و معضلات زیست محیطی، بر ضرورت توجه و اهتمام ویژه مردم و مسئولان نسبت به این مسائل تاکید کرد و گفت: در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده است، باید با برنامه ریزی جامع و منسجم در جهت تحقق منویات رهبری تلاش کنیم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccoeqi.2bqom8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما