قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: پس از برگزاری جلسات کاربردی بر اساس میزان تخصص بسیج سازندگی در حوزه‌های مختلف، قسمتی از پروژه‌های عمرانی شهرداری به بسیج سازندگی واگذار می‌شود.
ظرفیت‌های‌ بسیج سازندگی در پروژه‌های شهری قم استفاده می‌شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در دیدار با مسئولان بسیج سازندگی سپاه استان قم از آمادگی شهرداری برای همکاری با بسیج سازندگی در راستای استفاده از ظرفیت‌های بسیج و سپاه خبر داد و اظهار کرد: در روز درختکاری با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توانیم شاهد کاشتن هزاران نهال در سطح شهر قم باشیم و این فرهنگ را نیز در میان شهروندان نهادینه کنیم.

وی به توانمندی‌های بسیج سازندگی در انجام پروژه‌های عمرانی اشاره کرد و افزود: در انجام پروژه‌های عمرانی باید از ظرفیت‌های سپاه و بسیج استفاده کنیم.

شهردار قم بیان کرد: پس از برگزاری جلسات کابردی بر اساس میزان تخصص بسیج سازندگی در حوزه‌های مختلف، قسمتی از پروژه‌های عمرانی شهرداری به بسیج سازندگی واگذار خواهد شد.

وی با اشاره به تاکید‌ات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با حضور موثر در صحنه فرهنگی تصریح کرد: نمایشگاه‌های فرهنگی باید با محوریت مدیریت جهادی در سطح شهر قم برپا شود.

دلبری با بیان اقدامات گسترده سپاه و بسیج در زمینه جهاد فرهنگی تصریح کرد: شهرداری قم و سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با استفاده از ظرفیت‌های خود می‌توانند گام‌های موثری در مقابله با تهاجم‌های فرهنگی دشمن در زمینه‌های مختلفی از جمله مقابله با بدحجابی و ترویج امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

وی بیان کرد: شهرداری طی سال‌های اخیر هزینه بسیاری برای فضای سبز و درختان محیط شهری کرده، اما به سبب گرمای شدید این هزینه در حال به‌هدر رفتن است که می‌توان برای برطرف سازی این مشکل و به عنوان نخستین اقدام تعامل همه جانبه، از ظرفیت‌های سپاه و بسیج در این زمینه استفاده کرد.

شهردار قم تصریح کرد: امیدواریم پس از برگزاری سومین جلسه تعامل با بسیج سازندگی، شاهد انجام مصوبات این جلسه و برداشتن گامی موثر برای خدمت رسانی به مجاوران حرم حضرت معصومه(س) باشیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccoeqi.2bqps8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما