شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 33719
معاون اورژانس قم:

حوادث ترافیکی در قم 4 کشته برجای گذاشت

قم نيوز : قم نگار: معاون اورژانس قم با بیان اینکه حوادث ترافیکی و تصادفات هفته گذشته در قم 544 مجروح به‌جا گذاشته است، گفت: متاسفانه 4 نفر از مصدومان این حوادث جان خود را از دست دادند.
حوادث ترافیکی در قم 4 کشته برجای گذاشت
به گزارش قم نگار، مهدی فراهانی، با اشاره آمار تصادفات و حوادث رخ‌داده در هفته گذشته دوم آبان‌ماه تا صبح امروز ۹ آبان ماه اظهار داشت: در این مدت ۸ هزار و ۳۲۶ تماس با مرکز اورژانس قم برقرار شده که منجر به هزار و ۳۳۰ مأموریت شده است.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به اینکه ۴۷۷ مورد از این تعداد مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی و تصادفات بوده است افزود: ۳۶۴ مورد از این تصادفات داخل شهری و ۸۳ مورد نیز مربوط به حوادث ترافیکی جاده‌ای بوده است.

فراهانی با بیان اینکه حوادث ترافیکی و تصادفات هفته گذشته در قم ۵۴۴ مجروح برجا گذاشته است، گفت: ۱۸۳ نفر از این مجروحان به‌صورت سرپایی درمان و ۳۵۷ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و متاسفانه ۴ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به حوادث مربوط به موتورسیکلت‌سواران در هفته گذشته اظهار داشت: ۲۸۹ مورد مأموریت در هفته گذشته مربوط به موتورسیکلت‌سواران بود که منجر به جراحت ۳۳۱ نفر و فوت یک نفر شد.

وی با اشاره به حوادث مهم در هفته گذشته گفت: ساعت ۱۲ روز هشتم آبان ماه در حادثه برخورد یک دستگاه پراید و خودرو ال ۹۰ در کیلومتر ۲۵ جاده قم به سلفچگان، یک دختر ۱۳ ساله جان باخت.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم افزود: در این حادثه ۳ تن دیگر مصدوم شدند که با توجه به شدت وخامت مصدومان بالگرد اورژانس نیز به محل حادثه اعزام شد.

وی خاطر نشان کرد: در برخورد یک دستگاه پرشیا و سمند که ساعت ۲۱ ششم آبان‌ماه جاری در کیلومتر جاده جعفریه به قم رخ داد، یک آقا ۴۸ ساله فوت کرد و ۲ تن دیگر مصدوم شدند.

فراهانی گفت: ساعت۱۲‌روز چهارم آبان ماه جاری نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در محور قم - سلفچگان، راکب موتورسیکلت دردم فوت کرد و یک تن دیگر نیز مصدوم شد.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم افزود: در حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ که ساعت ۶ صبح سوم آبان ماه جاری در کیلومتر ۶۵ اتوبان قم - تهران رخ داد، یک خانم ۴۴ ساله در دم فوت کرد و پنج تن از جمله سه کودک یک ساله، سه ساله و پنج ساله نیز مجروح شدند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdccomq1.2bq1s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما