دوشنبه ۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 39759
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پيگيري مسائل ترافيكي خيابان مرصاد

قم نيوز : قم نیوز: رضا پوريا فر شهردار منطقه سه از رفع مشكلات ترافيكي خيابان مرصاد و بهسازي بوستان لاله خبر داد.
پيگيري مسائل ترافيكي خيابان مرصاد
به گزارش قم نیوز، در ملاقات مردمي شهردار منطقه سه و معاونان آن با اهالي خيابان مرصاد در مسجد معصوميه كه با حضور امام جماعت و هيئت امناي مسجد برگزار شد مسائل و مشكلات مطرح شده از سوي شهروندان مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

حجت‌الاسلام بهرامي ، امام جماعت مسجد معصوميه ضمن ابراز قدرداني از اقدامات شهرداري منطقه سه در راستاي ساماندهي مسائل و مشكلات اين منطقه مطالبه‌هاي مردمي اهالي منطقه را براي مسئولان شهرداري بازگو كرد و خواستار تعامل بيشتر شهرداري با اهالي محله‌هاي منطقه ۳ شد.

در اين ديدارحسب درخواست‌هاي مردمي اقدامات ويژه‌اي از جمله رنگ‌آميزي ديواره‌هاي روبه‌رو و اطراف مسجد، در دستور كار شهرداري منطقه ۳ قرار گرفت.

رضا پوريا فر، شهردار منطقه سه قم نيز در اين ديدار با تأكيد بر اهميت خدمت به مردم شهر قم به عنوان مجاوران حضرت معصومه(س) اظهار كرد: شهرداري منطقه ۳ تلاش مي‌كند بهترين شرايط را براي زندگي اهالي اين منطقه فراهم كند و در اين راستا از همه امكانات خود استفاده كرده و از هيچ كاري دريغ نمي‌كند.

وي با تأكيد بر اهميت همراهي و هماهنگي مردم با شهرداري در راستا پيشبرد امور و رسيدن به نقطه مطلوب، افزود: همين همراهي مردم است كه سبب مي‌شود تا كار شهرداري‌ها به ثمر بنشيند در غير اين صورت شهرداري به تنهايي هيچ كاري از پيش نخواهد برد.

در اين ديدار همچنين با توجه به مطالبه مردمي و با توجه به فعاليت ورزشي و فرهنگي جوانان و اهالي خيابان مرصاد، بهسازي وسايل ورزشي و لكه‌گيري و آسفالت پارك لاله در صورت كار قرار گرفته و اجرايي شد.

رفع مشكلات ترافيكي خيابان مرصاد از ديگر مطالبات اهالي اين منطقه بود كه شهردار منطقه دستور پيگيري اين مشكل را به منظور هر چه آسان‌تر شدن ارتباطات اهالي منطقه صادر كرد.

شهردار منطقه ۳ پيش از اين هم در ميان اهالي محله‌هاي گوناگون حضور يافته از مشكلات و دغدغه‌هاي اهالي محله‌ها از نزديك آشنا شده بود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccomq1.2bqop8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما