پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 49929
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خبر داد

توسعه فضای سبز سایت البرز قم با 5.5 میلیارد ریال اعتبار

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: توسعه فضای سبز سایت البرز با اختصاص اعتباری 5.5 میلیارد ریالی انجام می‌شود.
توسعه فضای سبز سایت البرز قم با 5.5 میلیارد ریال اعتبار
به گزارش قم نیوز، سیدعبدالله میرابراهیمی، با اشاره به اقدامات این سازمان جهت توسعه و تجهیز سایت دفع و دفن زباله البرز، اظهار کرد: با توجه به اینکه توسعه فضای سبز در سایت‌های دفع و دفن پسماند از اهمیت بالایی برخوردار است به همین منظور پروژه‌ای را در این راستا تعریف کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اثر توسعه فضای سبز در کاهش اثرات مخرب زیست محیطی سایت‌های دفع زباله، بیان کرد: توسعه فضای سبز در سایت البرز علاوه بر اینکه می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات زیست محیطی منطقه را کاهش دهد، از آلودگی هوا، آب و خاک ایجاد شده به علت دفن زباله فرسایش زمین اطراف محل دفن جلوگیری می‌کند.

میرابراهیمی با تاکید بر اینکه فضای سبز موجود در سایت البرز کافی نیست، خاطرنشان کرد: به همین منظور پروژه‌ای برای توسعه و تقویت بافت سبز در حاشیه سایت البرز تعریف شده و اجرای آن در دستور کار شهرداری قم است.

وی از اختصاص 5.5 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه فضای سبز در سایت دفع و دفن زباله البرز خبر داد و گفت: بخشی از این پروژه اجرایی شده و برای تکمیل آن اعتبارات لازم را اختصاص داده‌ایم تا هرچه سریع‌تر بخشی از مشکلات زیست محیطی این سایت برطرف شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccooq0.2bqoi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما