سه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : 12929
منبع : قم نیوز
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم خبر داد

جابجایی بیش از 156 هزار مسافر نوروزی در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم از جابه‌جایی بیش از 156 هزار مسافر نوروزی در استان قم خبر داد.
جابجایی بیش از 156 هزار مسافر نوروزی در استان قم
به گزارش قم نیوز، قاسم باقری با اشاره میزان سفرهای نوروزی اظهار داشت: از آغاز سفرهای نوروزی تا روز گذشته بیش از ۱۵۶ هزار مسافر در قالب ۸ هزار سفر با ناوگان حمل ونقل مسافربری عمومی جاده‌ای استان به مسافرت رفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین سفر صورت گرفته مربوط به روز ۲۵ اسفند با بیش از ۸۲۹ سفر است، خاطرنشان کرد: بیشترین مسافر جابه‌جا شده نیز به همین روز با بیش از ۱۵ هزار نفر و کمترین سفر انجام شده مربوط به روز ۳۰ اسفند ماه با ۶۲۲ سفر و ۱۲ هزار مسافر است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم با بیان اینکه در این ایام بیش از ۲۷ هزار نفر در درون استان و ۱۳۰ هزار نفر به بیرون از استان به مسافرت رفته‌اند، ابراز داشت: از این تعداد بیش از ۱۰۰ هزار نفر از اتوبوس، ۴۰ هزار نفر از مینی بوس و ۱۴ هزار نفر از سواری کرایه استفاده کرده‌اند.

وی در پایان با اشاره به آغاز دوره دوم تعطیلات نوروزی گفت: تمهیدات لازم برای رفاه کامل مسافرین و زائرین کریمه اهل بیت(س) در نظر گرفته شده است تا سفری امن و همراه با آسایش را با ناوگان مسافربری حمل و نقل جاده‌ای استان قم داشته باشند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdccooqs.2bqii8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما