دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 48579
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران:

خادمان ملت از هیچ کوششی در راه تامین مطالبات مردم کوتاهی نکنند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با صدور پیامی از حضور حماسی مردم شریف ایران در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران: خادمان ملت از هیچ کوششی در راه تامین مطالبات مردم کوتاهی نکنند
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران: خادمان ملت از هیچ کوششی در راه تامین مطالبات مردم کوتاهی نکنند
به گزارش قم نیوز، در پیام حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی آمده است: بار دیگر ملت سرافراز و ولایتمدار ایران، در لبیک به پیام رهبر فرزانه انقلاب، با شرکت پرشور و انقلابی خود در انتخابات، حماسه سیاسی را با پیروزی و افتخار، تحقق بخشیدند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: حضور گسترده تمام طبقات و اقشار مردم، از کارگران و کشاورزان تا کارآفرینان و ارزش آفرینان، صرف‌نظر از سلایق و عقاید سیاسی، در این دوره از انتخابات فرصتی مغتنم است تا تمام خادمان ملت، پیام آنان را به درستی بشنوند و از هیچ کوششی در راه تحقق آرزوها و تامین مطالبات برحق مردم و پاسداری از ثمره خون شهدا و آرمان‌های ایثارگران انقلاب اسلامی، فرونگذارند.

در این پیام اضافه شده است: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، ضمن عرض تبریک به مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران برای حضور پرشور و حماسی در انتخابات، کسب اعتماد قاطع مردم برای ادامه خدمتگزاری را به ریاست محترم جمهوری تبریک عرض کرده و از خداوند منان برای دولت دوازدهم، توفیقات بیش از پیش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و خدمت هرچه بیشتر به ملت ایران به ویژه قشر محروم و آسیب پذیر خواستار است.

در پایان این پیام تصریح شده است: امید است با همکاری و همفکری همه نیروهای متخصص و متعهد و با بهره برداری از همه تجربیات گذشته، در مسیر خلق حماسه اقتصادی و تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران که میراث گرانبهای شهداء و امام شهداء است، حرکت کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccopq0.2bq4m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما