دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : 33539
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم:

مسابقه تعزیه خوانی در محرم و صفر برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نگار: سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم از برگزاری مسابقه تعزیه با هدف ایجاد رقابت در سطح مناطق خبر داد.
مسابقه تعزیه خوانی در محرم و صفر برگزار می‌شود
به گزارش قم نگار، سید رسول موسوی‌نژادیان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم با شکوه در این ایام گفت: تمام دستگاه‌ها و متولیان فرهنگی باید در راستای برگزاری مراسم برای این مناسبت مهم تلاش کنند.

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با اشاره به برگزاری مراسم مقتل خوانی در ظهر عاشورا خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید بزرگان و مقام معظم رهبری مراسم مقتل خوانی همزمان با ظهر عاشورا برگزار شد و مورد استقبال بی‌نظیر عزاداران قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت توجه به تعزیه برای تبیین مصائب و پیام قیام امام حسین(ع) عنوان کرد: در تمام مناطق شاهد برگزاری مراسم سنتی تعزیه خوانی بودیم و شهرداری‌های مناطق نیز حمایت‌های لازم را انجام دادند.

موسوی‌نژادیان از برگزاری مسابقه تعزیه خوانی بین مناطق خبر داد و گفت: تا پایان صفر در مقاطع مختلف این مسابقه برگزار خواهد شد و فراخوان این مسابقه نیز اعلام شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم به اهداف این اقدام اشاره و تصریح کرد: با این کار در بین تعزیه خوان‌ها رقابت ایجاد شده و نوعی حرکت انگیزشی در راستای تشویق آن‌ها برای اجرای هر چه بهتر خواهد بود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccopq1.2bq118laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما