دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب : 38589
منبع : خبرگزاری مهر
مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال قم در گفتگو با مهر:

مسابقات فوتسال جام رمضان در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم از برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در قم خبر داد.
مسابقات فوتسال جام رمضان در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، رضا بمانی اظهار داشت: مسابقات فوتسال جام رمضان قم یکی از معتبر‌ترین مسابقات فوتسال غیر رسمی ماه مبارک رمضان در سطح کشور است و این مسابقات هر سال با حرارت خاصی برگزار می‌شود.

وی افزود: پیش بینی ما این است که در این رقابت‌ها که به شکل سنتی هر سال در ایام ماه مبارک رمضان در ساعات شبانگاهی در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود ۳۲ تیم شرکت کنند.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم گفت: کمیته فوتسال هیئت فوتبال قم تا ۸ خرداد به تیم‌های متقاضی برای حضور در این مسابقات زمان در نظر گرفته است و تیم‌های متقاضی در رده سنی آزاد می‌توانند برای حضور در این مسابقات به هیئت فوتبال استان قم مراجعه کنند.

بمانی بیان داشت: مسابقات جام رمضان در سال ۹۴ در ۸ گروه ۴ تیمی برگزار شد که در ‌‌‌نهایت تیم فوتسال درمانگاه بقیه الله توانست در مسابقه فینال تیم فوتسال موتورسیکلت شیخ هادی را ۳ بر یک مغلوب کرده و به مقام نخست برسد.

وی عنوان کرد: آتلیه طهران نیز با پیروزی بر تیم فوتسال دنیای ورزش در دیدار رده بندی در ضربات پنالتی به مقام سوم رسید ضمن اینکه تیم‌های تصفیه آب معصومی، تجهیزات آشپزخانه ایران، آشپزخانه دنا و مرصاد تیم‌هایی صعود کننده به یک چهارم نهایی بودند که در این مرحله حذف شدند.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: کمنیته فوتسال پس از پایان ماه مبارک رمضان برگزاری مسابقات لیگ‌های پایه فوتسال قم را در دستور کار قرار دارد و این مسابقات در رده‌های سنی نونهالان تا امید برگزار می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccopq1.2bq448laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما