جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب : 13559
"تارتار سرمربی تیم فوتبال صبای قم شد"

داماد، سر مربی تیم سابق پدرزن شد

تارتار، داماد فیروزی کریمی است
قم نيوز : قم نیوز: مهدی تارتار سرمربی نیم فصل نخست تیم گسترش فولاد تبریز و داماد فیروزی کریمی، سرمربی اسبق صبا، سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم شد.
داماد، سر مربی تیم سابق پدرزن شد
به گزارش قم نیوز، مسئولان باشگاه صبای قم پس از برگزاری جلسه هیئت مدیره این باشگاه جانشین صمد مرفاوی را انتخاب کردند و مهدی تارتار جاشنین مرفاوی در کادر فنی صبا شد.
این در حالی است که باشگاه صبا علاوه بر مرفاوی گزینه‌هایی چون علی دایی، مجید صالح و پرویز مظلومی را در پیش رو داشت اما در ‌‌‌نهایت با تارتار به توافق رسید.

مهدی تارتار متولد 1351 و دارای سابقه بازی در تیم‌های تراکتورسازی، بهمن کرج، پاس تهران، پرسپولیس تهران، ابومسلم خراسان و راه‌آهن تهران است و در عرصه مربیگری هدایت تیم‌های راه‌آهن تهران، گهر زاگرس، داماش گیلان و گسترش فولاد تبریز را در کارنامه خود دارد.
وی در سال 77 و در زمان مربیگری فیروز کریمی به تیم تراکتورسازی پیوست و یک فصل را برای سرخپوشان تبریزی توپ زد و پس از آن به تناوب برای تیم‌های پاس، پرسپولیس، راه آهن و ابومسلم بازی کرد.
وی در راه‌آهن به جای محمود یاوری انتخاب شد و تیم بحران‌زده راه‌آهن را از خطر سقوط به دسته پایین‌تر نجات داد البته وی مدتی به عنوان کمک مربی در کادر فنی پرسپولیس حضور داشت.
وی در دوران حضور در داماش نیز در فصل 91-90 عنوان هفتمی لیگ بر‌تر را کسب کرد اما در گهر زاگرس به دلیل مشکلات مالی پیش از نیم‌فصل استعفا داد.
مهدی تارتار در حالی به عنوان سرمربی تیم گسترش فولاد انتخاب شد که سه سال پیش این سمت در اختیار پدر همسرش فیروز کریمی بود اما فیروز کریمی تنها هفت هفته مربیگری این تیم را بر عهده داشت و به دلیل نتایج ضعیف از هدایت گسترش فولاد اخراج شد.

تارتار در نیم فصل نخست با گسترش فولاد نتیج خوبی نگرفت و پس از شکست برابر پدیده مشهد در هفته یازدهم از سمت خود کناره گیری کرد تا فراز کمالوند مسئولیت فنی گسترش فولاد را در دست بگیرد.

انتهای پیام/ 105
https://qomnews.ir/vdccopqs.2bq1p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما