شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : 49109
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
در راستای تحقق شعار سال مرکز خدمات حوزه:

نخستین نمایشگاه صنایع‌دستی و مواد غذایی خانواده حوزویان افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: مراسم افتتاحیه نمایشگاه صنایع‌دستی و مواد غذایی خانواده حوزویان پردیسان با عنوان «چراغی که به خانه رواست...» شب گذشته در مرکز خدمات نمایندگی پردیسان برگزار شد.
نخستین نمایشگاه صنایع‌دستی و مواد غذایی خانواده حوزویان افتتاح شد
نخستین نمایشگاه صنایع‌دستی و مواد غذایی خانواده حوزویان افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، مراسم افتتاحیه نمایشگاه «چراغی که به خانه رواست...» شب گذشته با حضور حجت الاسلام و المسلمین ربانی ریاست مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، سایر مسئولین مرکز خدمات و خانواده طلاب و روحانیون استان، در مرکز خدمات پردیسان برگزار شد.

این نمایشگاه با هدف ارائه محصولات غذایی و صنایع‌دستی تولید شده توسط خانواده طلاب و روحانیون فعالیت خود را آغاز کرد. برپایی غرفه مشاوره خانواده و مکان تفریحی ویژه کودکان و نوجوانان از دیگر اقدامات اجرایی این نمایشگاه به شمار می‌رود.

حجت الاسلام و المسلمین بخشایشی مدیر مرکز خدمات نمایندگی پردیسان در این مراسم با ابراز خرسندی از برپایی این نمایشگاه در ماه مبارک رمضان گفت: به دلیل نام‌گذاری سال 96 به سال «تولید و اشتغال» و تأکید رئیس مرکز خدمات مبنی بر توجه به اشتغال‌زایی با وجود تمام کاستی‌ها با برنامه‌ریزی لازم این نمایشگاه را برپا کردیم.

وی با اشاره به تأثیر چشمگیر همایش‌های ممتازین در تشویق خانواده طلاب و روحانیون اظهار داشت: باید از یک نقطه شروع و با رفع نقایص در نمایشگاه‌های بعدی، خانواده‌های طلاب و روحانیون را به امر اشتغال‌زایی تشویق کرد.

مدیر مرکز خدمات نمایندگی پردیسان به لزوم برنامه‌ریزی و ارتقاء این جریان اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده مکانی برای برپایی دائمی این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به استقبال قابل توجه خانواده طلاب در زمینه عرضه محصولات تولیدی، خاطر نشان کرد: در ابتدا 70 نفر از خانواده طلاب و روحانیون برای عرضه محصولات خود در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند و این آمار رو به افزایش است.

حجت الاسلام و المسلمین بخشایشی به جنبه‌های دیگر برپایی این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: با برپایی این نمایشگاه‌ها زمینه کارآفرینی برای کسانی که محصولی تولید کرده‌اند فراهم است و دیگران می‌توانند تلاش خود را در این زمینه شروع کنند.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین قوامی امام جمعه شهر پردیسان ضمن تقدیر از فعالیت‌های مرکز خدمات گفت: برپایی نمایشگاه با چنین نام پر معنایی در ایام ماه مبارک رمضان و ایجاد زمینه فعالیت و اشتغال خانواده طلاب، کاری ارزشمند است.

وی برپایی این نمایشگاه را زمینه‌ای برای حمایت بیشتر از سربازان امام زمان (عج) دانست و افزود: بسیاری از طلاب و روحانیون در مضیقه هستند و ایجاد زمینه تولید و اشتغال خانواده طلاب می‌تواند آرامش بیشتری را برای طلاب فراهم کند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین ربانی به همراه شماری از مسئولین مرکز خدمات به بازدید از نمایشگاه و تبادل نظر با تولید کنندگان پرداخت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccosq0.2bqox8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما