پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : 38129
منبع : خبرگزاری فارس
در دیدار دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استا‌ن‌ها مطرح شد

تاکید آیت‌الله سبحانی بر مبارزه جدی با مواد مخدر

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید مبارزه جدی با مواد مخدر و ریشه‌کنی استفاده از این مواد را مورد تاکید قرار داد.
تاکید آیت‌الله سبحانی بر مبارزه جدی با مواد مخدر
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله جعفر سبحانی ظهر امروز در دیدار قائم‌مقام مدیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر و دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استا‌ن‌ها با اشاره به انواع منکرات گفت: برخی از منکرات موجب متضرر شدن مال انسان‌ها شده و برخی دیگر عقل انسان‌ها را زائل می‌کند که این نوع بسیار بدتر است.

وی با اشاره به اینکه مواد مخدر همانند مواد الکلی عقل و اعصاب جامعه را زائل می‌کند، اظهار کرد: جامعه‌ای که عقل در آن افول کند و جوانان گرفتار توهم شوند، مستعمره دیگر جوامع می‌شود.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه در پشت مسئله اقتصادی مواد مخدر مسائل سیاسی نیز وجود دارد، اضافه کرد: زمانی که طالبان در افغانستان بودند مواد مخدر به این میزان نبود، ولی اکنون شاهد چند برابر تولید آن هستیم.

سبحانی با اشاره به اینکه تلاش در مسیر مقابله با مواد مخدر امر به معروف و نهی از منکر است، خاطرنشان کرد: باید با همکاری دولت و ناجا شاهد این باشیم که این پدیده که موجب زوال عقل می‌شود از بین رفته و ریشه‌کن شود.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های وزارت آموزش و پرورش برای افزایش میزان آگاهی دانش‌آموزان در خصوص خطرات مصرف مواد مخدر بهره‌ برد، افزود: باید در این خصوص هشدارهای لازم داده شده و جلوی اندک آلودگی‌ها نیز در این زمینه گرفته شود.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به اینکه در امر مبارزه با مواد مخدر که نهی از منکر است باید نیت خدایی داشته باشید، گفت: تحقیق و تفحص برای این موارد اشکالی ندارد، چرا که آبروی جامعه در میان است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccosq1.2bq4i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما