پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : 31199
منبع : روابط عمومي مسجد مقدس جمكران
معاون فرهنگي مسجد مقدس جمكران خبر داد

نمایشگاه سبک زندگی قرآنی در جمكران برگزار مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگي مسجد مقدس جمكران از برگزاري نمايشگاه سبك زندگي قرآني در شب‌هاي قدر در مسجد مقدس جمكران خبر داد.
نمایشگاه سبک زندگی قرآنی در جمكران برگزار مي‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام عباس ابراهيمي با اشاره به اهميت ترويج و تبليغ سبك زندگي ديني در جامعه اسلامي اظهار كرد: یکی از مسائل مهمی که توسط رهبر معظم انقلاب نيز مطرح شد و بايد مورد توجه جدي متوليان فرهنگي كشور قرار بگیرد، موضوع سبک زندگی ديني و اهمیت پرداختن به آن است كه نمي‌شود از ضرورت اين مهم چشم پوشي كرد.

وي ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی، در تشریح مفهوم سبک و فرهنگ زندگی ديني به مسائلی نظیر خانواده، ازدواج، نوع مسکن، نوع لباس، الگوی مصرف، تفریحات، کسب و کار و رفتارهای فردی و اجتماعی در محیط‌های مختلف اشاره کردند و در واقع سبک زندگی را به تمام مسائل فردي و اجتماعي كه متن زندگی انسان را شکل می دهند تعميم داده‌اند.

معاون فرهنگي مسجد مقدس جمكران گفت: حال یکی از اهداف قرآن مجید با دستورات سازنده و مفید خود این است که به ما قانون زندگی و رسيدن به كمال را بیاموزد، قانونی که با عمل کردن به آن می توانیم به قله سعادت و خوشبختی دست پیدا كرده و در مسير رستگاري قرار بگيريم.

حجت‌الاسلام ابراهيمي از برگزاري نمايشگاه سبك زندگي قرآني در مسجد مقدس جمكران در ماه مبارك رمضان خبر داد و ابراز كرد: در همین راستا و به منظور ارج نهادن به منویات مقام معظم رهبری، نمایشگاهی با عنوان سبک زندگی قرآنی در شبستان قرآني مسجد مقدس جمكران تدارك ديده شده كه علاقمندان مي‌توانند جهت بهره‌گيري از محتوي قرآني آن به مسجد مقدس جمكران مشرف شوند.

وي افزود: همچنین کتابت قرآن و نمایش تابلوهای نفیس قرآنی با حضور اساتید برجسته خطاط و کاتب قرآن از ديگر بخش‌هاي اين نمايشگاه است كه از لیالی قدر تا پایان ماه مبارک رمضان جهت بازديد عموم برپا خواهد بود.

معاون فرهنگي مسجد مقدس جمكران در پايان خاطرنشان كرد:در این نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی ویژه ای با موضوع سبک زندگی و تربیت فرزند نيز برگزار خواهد شد.
انتهاي پيام/
https://qomnews.ir/vdccosq1.2bqso8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما